Schakelaartje is geen probleem, maar volgens mij ook zonder raammotoren en kabelbomen...er staat nog wel zo'n set op marktplaats zag ik. maar zonder schakelaartje...
Of zitten die er wel bij..?
Schakelaartje is geen probleem, maar volgens mij ook zonder raammotoren en kabelbomen...er staat nog wel zo'n set op marktplaats zag ik. maar zonder schakelaartje...
er staat nog wel zo'n set op marktplaats zag ik. maar zonder schakelaartje...
Nieuwe bumper en klaar is Kees. (of wie hem dan ook koopt)G[/B]espot een leuke schade polo 6c van 2015 wel een 1.0 met 70pk
Het oogt wel goed met leuke wielen maar wel met een dikke 1.0 liter..
Voor de handige Harry.
http://link.marktplaats.nl/m957484378
portier modules en spiegels zijn gelijk tussen een 6R en 6C. in de catalogus zijn het de onderelen met PR code 6XE (inklapbaar, verwarmd, elec. bediend)Ja van Johan, heb em gemaild, hij is op vakantie, als tie terug is ga ik langs, vraag me alleen of het de juiste nummers voor een 6c zijn....
airbags liggen eruit, dus dan heeft 't chassis waarschijnlijk ook wel schade. en de motorkap ziet er ook niet zo fris meer uitNieuwe bumper en klaar is Kees. (of wie hem dan ook koopt)
portier modules en spiegels zijn gelijk tussen een 6R en 6C. in de catalogus zijn het de onderelen met PR code 6XE (inklapbaar, verwarmd, elec. Bediend
zou kunnen kloppen, volgens etka:Deze onderdelen zijn het:
partnummers:
6R1 857 507 - spiegel links
6R1 857 508 - spiegel rechts
6R0 959 801 - rmotor raam + module bestuurder
6R0 959 802 - motor raam + module passagier
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.