Van de prijs kan je nog wel wat afkrijgen bij hun. De kabelset van deur naar spiegel van de donor auto zullen ze misschien hebben, aftermarket kabelsetjes hebben ze niet.Ik ga ze denk ik halen als de prijs goed is en als ie kabeltjes meelevert. Geen zin om zelf kabels te trekken hahahhaa
Heb hem gemaild, kreeg direct antwoord met "Geen kabelboom prijs niet bespreekbaar". Lekker kortaf.. AarghVan de prijs kan je nog wel wat afkrijgen bij hun. De kabelset van deur naar spiegel van de donor auto zullen ze misschien hebben, aftermarket kabelsetjes hebben ze niet.
Ja dat van die kabelboom had ik wel verwacht hun demonteren en verkopen alleen, de prijs had ik alleen niet verwacht. De prijs was al scherp maar meestal is die daar nog wel bespreekbaar.Heb hem gemaild, kreeg direct antwoord met "Geen kabelboom prijs niet bespreekbaar". Lekker kortaf.. Aargh
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.