Zullen we het topic hernoemen naar Durbans onderdelenhoekje? Held!
K*T telaatPolo R-line achter bumper
Kleur: C9A Pure white
500 km oud .
Prijs : € 160,-
http://link.marktplaats.nl/m1071564296
wat is "K*T telaat" [emoji23] [emoji23] [emoji23] lol.K*T telaat
wil een rline achterbumper ((((((((wat is "K*T telaat" [emoji23] [emoji23] [emoji23] lol.
Als @Durban dit maar blijft doen.. Ik vind het super!Zullen we het topic hernoemen naar Durbans onderdelenhoekje? Held!
wil een rline achterbumper ((((((((
goei stadje, mooi bumperkes [emoji12] [emoji12] [emoji12]Capszz je kunt M&M Carparts bellen of mailen, als het goed is ligt er nog een R-line C9A Pure white bumper.
kijk even of die helemaal Compleet is, en vraag HappyRainyDays Korting.
En wordt het niets dan komt er wel weer een andere Bumper, je moet alleen even geduld hebben.
Of beter opletten lol hier .
Kapitein Hatterastraat 1-31
5015BB Tilburg
0638721628
Of mail mhkleinbouw@gmail.com & menmcarparts@gmail.com
Dit wordt u aangeboden door Durban Onderdelen hoekje.
jij bent een topper, ik zal eens mailenCapszz je kunt M&M Carparts bellen of mailen, als het goed is ligt er nog een R-line C9A Pure white bumper.
kijk even of die helemaal Compleet is, en vraag HappyRainyDays Korting.
En wordt het niets dan komt er wel weer een andere Bumper, je moet alleen even geduld hebben.
Of beter opletten lol hier .
Kapitein Hatterastraat 1-31
5015BB Tilburg
0638721628
Of mail mhkleinbouw@gmail.com & menmcarparts@gmail.com
Dit wordt u aangeboden door Durban Onderdelen hoekje.
Of kijk > http://link.marktplaats.nl/m1077467372 deze is Niet Compleet ! De Diffusor en PDC Parkeerhulp. Komt denk ik niet goed € + € =jij bent een topper, ik zal eens mailen
Die kofferbakinleg kun je links laten liggen, heb er thuis ook 1 van deze verkoper liggen.. Gewoon Chinese rommel -_-'Volkswagen Polo 6R Kofferbak inleg.
USB Kabel Volkswagen VW MDI Adapter polo 6R
Die kofferbakinleg kun je links laten liggen, heb er thuis ook 1 van deze verkoper liggen.. Gewoon Chinese rommel -_-'
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.