LoneFalcon
Bekend lid
Hele stomme vraag misschien, ik weet dat de achterbumper van de 6C verschilt van de 6R, maar is de kofferbak nou ook anders? Ik kan 't verschil zo niet ontdekken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meteen even achter de pianolak onderdelen aangebeld. €200 voor de set is z'n startbod, voor wie geïnteresseerd is.Alles van een r-line te koop, zelfs de zwart pianolak lijsten en een zwarte hemel, ook is de stuur te koop...ga zo maar door
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...it-polo-6r-compleet-interieur-airbag-set.html
Meteen even achter de pianolak onderdelen aangebeld. €200 voor de set is z'n startbod, voor wie geïnteresseerd is.
Grappig!Hij zei 160 tegen mij voor de pianolak lijsten en ong 210 euro voor de hemel set...toen keek ik inde spiegel en naar mijn auto...toen dacht ik van, oke nu heb ik wel teveel geld in min auto gestoken mag wel een beetje gas terug nemen [emoji28] dus heb ik hem hier gedeeld
Als hij iets duidelijker is in z'n prijzen en een nette advertentie maakt op 't forum, dan is ie alles zo kwijt volgens mij..Heb die jongen net toevallig even gesproken (had wel interesse in z'n mallory velgen), vanaf volgende week heeft ie ook een zwarte R-Line in onderdelen
vind best veel geld voor de schade die ze hebben...
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/volkswagen-onderdelen/a1019140927-org-17-inch-lichtmetalen-velgen-banden-vw-polo-9n3-cup-ed.html?c=d97e27c274e75147b4afd0f5eb58c81b&previousPage=lr&casData=EjuiBbJSjW-PlwLdvhAa10CNaQVhkZotskH3lxYMjA2DKfiqWPNwb0dYRWlfCP1v27vYZHHrU6YEceeDPjusHKClLkLICj8ldDIOiMag8ye5i3kzD8K8vqLwM91GCmnCo2LPzjPdK7S6gEEb55C0epHCcfGFHV2Q9JXij63RGlT6QhcROK0PBEz0UORE3mFAB2z-yGQIz2pvHik8SRLw_w
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.