Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goedemorgen @polo17beste leden,
ik zit eraan te denken om wat onderhoud zelf te doen aan mijn polo, betreft de filters vervangen, olie en mogelijk bougies. is dit te doen of zeggen jullie lekker door de garage laten doen? en als ik het zelf doe wat zijn dan de beste onderdelen?
ANWB is toch voor pech onderweg (of thuis natuurlijk)? Niet voor onhandige doet het zelf acties. Als dit de insteek van meer mensen is dan verklaard dat in ieder geval dat de premies structureel stijgen.de anwb zijn echte professionals!
en ze helpen je echt met alles.
je kan ze altijd bellen en ze komen.
of je auto nu 2 of 25 jaar oud is.
en gratis (bij lidmaatschap)
Ik vind dit echt heel kort door de bocht.gewoon zelf doen! Kan niet veel verkeerd gaan met een filter vervangen. kan misschien een beetje rommelig worden. das alles. als t fout gaat kan je altijd nog een monteur vragen of ie het oplost voor je.
Ben je lid van de anwb? zo ja... dan zou ik het zeker zelf doen .. je kan ze altijd bellen als het fout is gegaan!
beste Ronny,Makkelijk zelf te doen, heb vandaag nog de olie, oliefilter, luchtfilter en interieurfilter vervangen. A-merk onderdelen zijn spotgoedkoop te bestellen via het internet. Alles bij elkaar ben je hooguit 60 euro kwijt.
Bijna alle producten haal ik van Amazon Duitsland, sommige specifieke onderdelen van Autodoc. Qua olie gebruik ik momenteel Shell Helix Professional AV-L 0W-30. Maar elke motor is anders, ik zou de olievrijgave's opvragen bij Volkswagen en kijken met welke olie onderhoudsschema jouw Polo is geleverd.beste Ronny,
Waar haal jij deze producten? en wat voor olie gooi jij erin?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.