Onderhoud Polo 6r Benzine

Morgen mijn eerste 30.000km beurt..

Bedrag wat ik moet betalen 275 euro excl bijkomende zaakjes...

Iemand ervaring hiermee wat ze allemaal gaan doen? Ben als eerste aan de beurt dat is wel beter...
 
stefanovdl zei:
Klopt het dat je bij 15000 km ook een kleine beurt moet laten doen in verband met garantie ? Want ik zit nu bij de 15000 namelijk??????
Nee, de nieuwe VW's zijn voorzien van longlife olie waardoor een oliebeurt zoals die vroeger na 15k KM 'moest' plaatsvinden niet meer nodig is.

Overigens geeft je auto ook zelf aan wanneer de volgende beurt (voor het behoud van de (mobiliteits-)garantie) moet plaatsvinden d.m.v. een melding op de display tussen je meters.

In een van de menu's van de boordcomputer staat trouwens ook aan hoeveel KM het nog is tot je volgende beurt, weet even niet hoe je daar komt maar staat in je instructieboekje.
 
Ja man weem heeft gelijk bij mij. Gaf tie een piep van binnekort service beurt ;) alleen weet ik nou niet of ik een onderhoudsboekje had gehad denk het niet.... Anders had ie wel in mn auto gelegen. Iemand die weet hoe dat eruit ziet? Lolz :mrgreen: voel me een beetje lomp maarja.... Mocht ik die niet hebben zou ik er natuurlijk niet voor hoeven te betalen neem ik aan of kunne ze dan niet mn auto natjekken?

Laat maar ff weten
Mvg,

Enzo
 
Als je je dashboardkastje opent zie je een klepje dat je op kan lichten:
IMAG0274.jpg


Daarin zit een leren hoes die er zo uitziet:
IMAG0270.jpg


En daarin zitten een aantal boekwerken w.o. het instructieboekje en als het goed is ook een dunner boekwerkje wat er zo uitziet:
IMAG0268.jpg


En dàt is je serviceboekje :mrgreen:
 
Thanks mannen top! Als ik jullie niet had hahah, heb niet gekeken maar heb sterk het vermoeden dat het erbij zit. :mrgreen:En dat is ook zo kzit nu bij de dealer... Te wachten t/m 10.30 waarschijnlijk... Gelukkig bestaat er zoiets als de ipad lol kan ik mn tijd toch nog volmaken... Ben zeer benieuwd, want hou er eigenlijk niet van als mn auto bij de garage staat en ik geen idee heb wat er allemaal gebeurt... Ben als de dood dat er dingen gebeuren waar ik natuurlijk niks van weet.. Normaal sta ik er altijd bij en dan zie je dat ze voorzichtig te werk gaan... Bij de andere auto's zie je ze toch ruig te werk gaan een beetje jammer, van het gaspedaal intrappen tothet hard dichtgooien van je deur.... Lol maarja laat me niet zo zenuwachtig zijn rijdt best netjes met mn auto hahaha NOT!

Ik denk maar dat ik ff ga kijken wat de meerprijs is voor een andere bolide..Who knows
 
Polo 6R 1.4 was 275,- Eerste Onderhoudsbeurt (excl bijkomende zaken)
Polo 6R 1.2Tsi is 330,-Eerste Onderhoudsbeurt (excl bijkomende zaken)
Polo 6R 1.4Tsi is ? Eerste Onderhoudsbeurt (excl bijkomende zaken)
Polo 6R WRC.... Eerste Onderhoudsbeurt (excl bijkomende zaken)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!