Hi forumleden,
Na al ruim een jaar in het bezit te zijn van een Polo 6R toch besloten om me hier aan te melden en voor te stellen, want dat leek me wel zo netjes na alle informatie die ik al van dit forum heb afgeplukt. Mijn naam is Leon, 27 jaar oud en woonachtig in Oost-Gelderland. Hiervoor ruim 2 jaar, met veel plezier, een Polo 9N 1.4 16V gereden. Een jaar geleden dus een Polo 6R 1.6 TDI Highline uit 2009 (voor zover ik weet geen BlueMotion?) aangeschaft vanwege de langere woon-werk afstand. Heb even m'n telefoon doorgespit en nog wat foto's gevonden van vlak na de aanschaf:

Ondertussen is er al het nodige veranderd (uiteraard veel met informatie van dit forum) en ik zal hier zo snel mogelijk een paar recente foto's plaatsen. Aantal dingen die al aangepast zijn:
- GTI achterklep
- GTI achterbumper met PDC
- LED kentekenplaatverlichting
- GTI binnenbekleding (zwarte hemel, dakstijlen, etc.)
- LED interieurverlichting
- 17" Boavista's met 215/40/R17 Dunlop SportMaxx banden
- RNS315 audio-navigatiesysteem
- Eibach Pro Kit verlagingsveren (25/30mm)
Verder heb ik nog een lederen MF stuur (6R0 419 091 F) liggen en nog een paar andere kleine dingetjes. Daar zal ik waarschijnlijk wel wat forum-hulp voor nodig hebben, maar dat komt later wel een keertje.
Wat ik graag nog zou willen doen:
- Dagrijverlichting werkend krijgen
- Bochtenverlichting werkend krijgen
- R-line voorbumper
- Bi-Xenon LED koplampen
Snel maar keer eens een M&G bezoeken van dit forum, lijkt me leuk!
Na al ruim een jaar in het bezit te zijn van een Polo 6R toch besloten om me hier aan te melden en voor te stellen, want dat leek me wel zo netjes na alle informatie die ik al van dit forum heb afgeplukt. Mijn naam is Leon, 27 jaar oud en woonachtig in Oost-Gelderland. Hiervoor ruim 2 jaar, met veel plezier, een Polo 9N 1.4 16V gereden. Een jaar geleden dus een Polo 6R 1.6 TDI Highline uit 2009 (voor zover ik weet geen BlueMotion?) aangeschaft vanwege de langere woon-werk afstand. Heb even m'n telefoon doorgespit en nog wat foto's gevonden van vlak na de aanschaf:

Ondertussen is er al het nodige veranderd (uiteraard veel met informatie van dit forum) en ik zal hier zo snel mogelijk een paar recente foto's plaatsen. Aantal dingen die al aangepast zijn:
- GTI achterklep
- GTI achterbumper met PDC
- LED kentekenplaatverlichting
- GTI binnenbekleding (zwarte hemel, dakstijlen, etc.)
- LED interieurverlichting
- 17" Boavista's met 215/40/R17 Dunlop SportMaxx banden
- RNS315 audio-navigatiesysteem
- Eibach Pro Kit verlagingsveren (25/30mm)
Verder heb ik nog een lederen MF stuur (6R0 419 091 F) liggen en nog een paar andere kleine dingetjes. Daar zal ik waarschijnlijk wel wat forum-hulp voor nodig hebben, maar dat komt later wel een keertje.
Wat ik graag nog zou willen doen:
- Dagrijverlichting werkend krijgen
- Bochtenverlichting werkend krijgen
- R-line voorbumper
- Bi-Xenon LED koplampen
Snel maar keer eens een M&G bezoeken van dit forum, lijkt me leuk!
Laatst bewerkt:
VW
Polo 6R