toen bij uitlezen bij vw dealer gaf die aan dat bij 1 cilinder iet wat te veel diesel werd ingespoten. Meer niet .. is dat zelfde als wat jij bedoeld?
Volkswagen
Polo 6R
1.4 TDI 75PK
Denk niet dat het gaat helpen, maar ik las andere verstuivers en dus nieuwe distributie incl waterpomp etc. Dat is echt geen "nieuw motorblok" hoor staat je EGR trouwens dicht? (staat misschien al wel ergens maar niet gelezen/gezien dan)Ja ik ga toch hem toch weer naar originele software zetten. Kijken of er een fout is weggeschreven. Want er zit nu zowat nieuw motorblok in en (distributie is trouwens ook vervangen) hij blijft geen fout aangeven.
Lees even begin wat er allemaal vervangen is , gecontroleerd en schoongemaaktDenk niet dat het gaat helpen, maar ik las andere verstuivers en dus nieuwe distributie incl waterpomp etc. Dat is echt geen "nieuw motorblok" hoor staat je EGR trouwens dicht? (staat misschien al wel ergens maar niet gelezen/gezien dan)
dat kan inderdaad een indicatie zijn bekijk deze inspuitwaardes ook eens bij de een koude startoen bij uitlezen bij vw dealer gaf die aan dat bij 1 cilinder iet wat te veel diesel werd ingespoten. Meer niet .. is dat zelfde als wat jij bedoeld?
Ik heb het net even exact nagevraagd .dat kan inderdaad een indicatie zijn bekijk deze inspuitwaardes ook eens bij de een koude start
Zo maar ff een idee hoor; Brandstoffilter? die worden namelijk niet standaard vervangen bij een grote beurt..toen bij uitlezen bij vw dealer gaf die aan dat bij 1 cilinder iet wat te veel diesel werd ingespoten. Meer niet .. is dat zelfde als wat jij bedoeld?
Bij een diesel wel, ik dacht om de 60.000Zo maar ff een idee hoor; Brandstoffilter? die worden namelijk niet standaard vervangen bij een grote beurt..
Klopt die is al 2x vervangen voor en na de nieuwe verstuiversBij een diesel wel, ik dacht om de 60.000
Apart, maar mooi als het nu opgelost isVanmorgen originele software erop laten zetten en net getest met koude motor en het probleem lijkt verholpen )))))
Wat bedoel je met originele software erop gezet, was deze gechipt? Hb namelijk een polo van een kennis die dit probleem ook heeft precies zoals het filmpjeVanmorgen originele software erop laten zetten en net getest met koude motor en het probleem lijkt verholpen )))))
Waarom zou het topic verwijderd moeten worden? Jouw probleem mag dan opgelost zijn, maar het kan nuttige informatie zijn voor een ander.Kan iemand deze topic verwijderen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.