_Maarten_
Bekend lid
Vorig jaar hebben wij een VW T-Cross uit 2021 gekocht ter vervanging van onze blauwe VW Polo 9N3 2007 (auto van de vrouw)

Na vrij lang zoeken (een 4 cilinder was een vereiste) is het deze geworden.
Allerlei leuke opties, oa de 18" Nevada velgen, getint glas, volledig R-line interieur, navigatie, ACC, Lane Assist, Front Assist, LED koplampen, verkeersbordherkenning e.d. gek genoeg op wonderbaarlijke wijze geen side assist. Misschien ooit nog retrofitten, maar onzeker.
Kleur is Limestone Grey
Gekocht in augustus 2022
Heerlijke auto, hoge zit 7 traps automaat, lekker snel voor een mini suv.

Een trekhaak was eigenlijk ook een eis maar VW heeft besloten voor een T-Cross R-line geen trekhaak opties te bieden.
Er was wel een optie maar dan kreeg je een style achterbumper. Geen pan op een R-line.
VW dealer vriendelijk verzocht om alles weer naar normaal te brengen R-line bumper terug enz.
Dus ik op zoek...
Na lang uitzoekwerk hebben wij vandaag toch een trekhaak kunnen laten plaatsen.
VW had de bekabeling en module laten zitten.
Plus de coderingen (en ik neem aan de aanmelding bij VW Duitsland) dus dat was handig.

Bij uitgenomen haak zie je er niets van. En dat wilde ik graag.

Wij zijn er blij mee.
Nu shoppen voor een leuke fietsendrager voor 2 elektrische fietsen.

Na vrij lang zoeken (een 4 cilinder was een vereiste) is het deze geworden.
Allerlei leuke opties, oa de 18" Nevada velgen, getint glas, volledig R-line interieur, navigatie, ACC, Lane Assist, Front Assist, LED koplampen, verkeersbordherkenning e.d. gek genoeg op wonderbaarlijke wijze geen side assist. Misschien ooit nog retrofitten, maar onzeker.
Kleur is Limestone Grey
Gekocht in augustus 2022
Heerlijke auto, hoge zit 7 traps automaat, lekker snel voor een mini suv.

Een trekhaak was eigenlijk ook een eis maar VW heeft besloten voor een T-Cross R-line geen trekhaak opties te bieden.
Er was wel een optie maar dan kreeg je een style achterbumper. Geen pan op een R-line.
VW dealer vriendelijk verzocht om alles weer naar normaal te brengen R-line bumper terug enz.
Dus ik op zoek...
Na lang uitzoekwerk hebben wij vandaag toch een trekhaak kunnen laten plaatsen.

Plus de coderingen (en ik neem aan de aanmelding bij VW Duitsland) dus dat was handig.

Bij uitgenomen haak zie je er niets van. En dat wilde ik graag.

Wij zijn er blij mee.
Nu shoppen voor een leuke fietsendrager voor 2 elektrische fietsen.