bandenman
Lid
Hallo, mijn naam is Twan, ik ben 43 jaar oud / jong, getrouwd en heb 2 kinderen van 9 en 13 jaar oud.
Ik ben ben als zelfstandige werkzaam als automonteur en diagnose-technicus en daarnaast in de vrije uurtjes hou ik mezelf bezig met het aanpassen van menig auto's, voornamelijk volkswagen omdat daar mijn passie ligt.
Ik heb zelf veel werk via het passat-forum waar ik erg veel werk doe voor de leden daar.
Ik ben sinds kort in het bezit van een, nog originele, polo 9n sdi uit 2004.
Afgezien van airco en elektrische ramen en spiegels zit er niets bijzonders op, maar dit zal niet snel meer zo zijn, enkele aanpassingen die eraan zitten te komen zijn:
- reparatie schade links voor
- ombouw naar 130pk (gechipt naar 180pk) ibiza fr tdi motor met 6 versnellingsbak
- remombouw naar 312mm voor en een complete ibiza fr achteras (ligt al klaar)
- upgrade centrale vergrendeling naar originele klapsleutels (is reeds besteld)
- vervangen buitenspiegels voor 9n3 model met knipperlichten en skoda omgevingsverlichting
- led binnenverlichting en 2 rood/witte voetenverlichting
- ombouw climatic naar climatronic
- verlagen dmv vaste verlaging
- 17" sportvelgen
- inbouw 2x composets van audiosystem voor en achter incl. soundstream 800w versterker
- inbouw rockfort fosgate p1 subwoofer met 1000w sounstream monoblock
- achterklep spoiler monteren
- misschien achterlichten van een 9n3
- smoke koplampen met xenon
- mistlampen voor (liggen al op de plank)
- automatische lichtmodule (ligt al klaar)
Dat lijstje zal waarschijnlijk nog wel langer worden gezien mijn geschiedenis op de diverse fora!!
Sorry voor het lange verhaal, lig op bed na een operatie dus dit is een leuk tijdverdrijf voor me,
wellicht zien we mekaar eens op een meeting!
Groet Twan en tot ziens
Foto's van de polo nu:

enkele van mijn vorige auto's:

Ik ben ben als zelfstandige werkzaam als automonteur en diagnose-technicus en daarnaast in de vrije uurtjes hou ik mezelf bezig met het aanpassen van menig auto's, voornamelijk volkswagen omdat daar mijn passie ligt.
Ik heb zelf veel werk via het passat-forum waar ik erg veel werk doe voor de leden daar.
Ik ben sinds kort in het bezit van een, nog originele, polo 9n sdi uit 2004.
Afgezien van airco en elektrische ramen en spiegels zit er niets bijzonders op, maar dit zal niet snel meer zo zijn, enkele aanpassingen die eraan zitten te komen zijn:
- reparatie schade links voor
- ombouw naar 130pk (gechipt naar 180pk) ibiza fr tdi motor met 6 versnellingsbak
- remombouw naar 312mm voor en een complete ibiza fr achteras (ligt al klaar)
- upgrade centrale vergrendeling naar originele klapsleutels (is reeds besteld)
- vervangen buitenspiegels voor 9n3 model met knipperlichten en skoda omgevingsverlichting
- led binnenverlichting en 2 rood/witte voetenverlichting
- ombouw climatic naar climatronic
- verlagen dmv vaste verlaging
- 17" sportvelgen
- inbouw 2x composets van audiosystem voor en achter incl. soundstream 800w versterker
- inbouw rockfort fosgate p1 subwoofer met 1000w sounstream monoblock
- achterklep spoiler monteren
- misschien achterlichten van een 9n3
- smoke koplampen met xenon
- mistlampen voor (liggen al op de plank)
- automatische lichtmodule (ligt al klaar)
Dat lijstje zal waarschijnlijk nog wel langer worden gezien mijn geschiedenis op de diverse fora!!
Sorry voor het lange verhaal, lig op bed na een operatie dus dit is een leuk tijdverdrijf voor me,
wellicht zien we mekaar eens op een meeting!
Groet Twan en tot ziens
Foto's van de polo nu:

enkele van mijn vorige auto's:

Volkswagen
polo 9n