Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Precies dit is ook de reactie op facebook haha. Al zou terug naar bed gaan ook niet mijn eerste reactie zijn. Maar wat zou je wel doen? Ik bedoel, aangifte kan je op dat moment toch nog niet doen. En 112 ook niet lijkt mij aangezien het geen spoed is want het is geen heterdaad. Al is de kans dus wellicht dat hij de dief wellicht onderbroken had.Die persoon constateert dat er in z'n auto is ingebroken en gaat vervolgens rustig weer in bed liggen? Wat gaat er dan door je hoofd....
precies lekker vanaf 5 uur naar je toch al total losse wagen gaan zitten kijken, ik ga lachen als het 2 diefstallen waren, 1 die de klokken wou hebben en een ander die dacht hee deze is open laten we hem maar meenemenals alles toch netjes verzekerd is hoef je er zeker niet wakker van te liggen toch?
als ze m mee willen nemen doen ze het toch wel
Zo is dat, koop je toch gewoon een andere ofnieals alles toch netjes verzekerd is hoef je er zeker niet wakker van te liggen toch?
als ze m mee willen nemen doen ze het toch wel
Alarm ging misschien af?Hoe ontdek je op 5 uur in de ochtend überhaupt dat er ingebroken is in je auto, als je blijkbaar nog je bed niet uit hoeft. Anders had ie ook geen tijd meer om terug naar bed te gaan. Of is het een ekte ekte trotse WRC eigenaar en wilde die midden in de nacht, onderweg zijnde naar de wc voor een plasje, nog even stiekem naar zijn dikke Polo kijken? Dat verklaart dan alleen weer niet dat ie wel weer rustig terug naar bed kon. Toch niet zo’n liefhebbert???? Vaag verhaal als je het mij vraagt, maar het blijft een vervelend iets!
als je je zo erg druk moet maken om materiële dingen dan kan je daar ook het een en ander van vinden..Zo is dat, koop je toch gewoon een andere ofnie
Precies dit is ook de reactie op facebook haha. Al zou terug naar bed gaan ook niet mijn eerste reactie zijn. Maar wat zou je wel doen? Ik bedoel, aangifte kan je op dat moment toch nog niet doen. En 112 ook niet lijkt mij aangezien het geen spoed is want het is geen heterdaad. Al is de kans dus wellicht dat hij de dief wellicht onderbroken had.
dat hij heel erg van slapen houdt lolDie persoon constateert dat er in z'n auto is ingebroken en gaat vervolgens rustig weer in bed liggen? Wat gaat er dan door je hoofd....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.