Opbergvak voor verbanddoos + vocht in koplampen

Vorige week woensdag heb ik eindelijk mijn vw Polo 6r mogen afhalen en heb ik afgelopen weekend meteen even een veiligheidshesje, gevarendriehoek en verbanddoos nieuw gekocht.. alleen nu kan ik het opbergvak voor de verbanddoos niet vinden.. in het boekje staat dat dit wel aanwezig moet zijn.. ben ik nou zo blind of zit het er niet?

Verder zit er savonds als het vochtig weer is ook condens strepen onderin mijn koplampen.. is dit normaal bij nieuwe polo's? of klopt dit niet?

Alvast bedankt!
 
die is er niet. hij past natuurlijk wel gewoon in de dubbelebodem maar ik heb via-via een officiele 6r verbandkit bemachtigd welke links in de kofferbak aan het origineel aanwezige spanbandje zit. kan er morgen wekl een foto van maken indien gewenst, zit zelfs een onderdeelnummer op
 
die is er niet. hij past natuurlijk wel gewoon in de dubbelebodem maar ik heb via-via een officiele 6r verbandkit bemachtigd welke links in de kofferbak aan het origineel aanwezige spanbandje zit. kan er morgen wekl een foto van maken indien gewenst, zit zelfs een onderdeelnummer op

aha oke, ja ik heb hem nu bij mijn reservewiel zitten. Daar zit tie opzich ook goed maar toch vreemd dat er dan geen plek voor is. Dus dan laat ik hem wel daar lekker zitten :) In ieder geval bedankt!
 
Gevaren driehoek, veiligheidshesjes en verbandtrommel horen er allemaal al in te zitten. Zit bij kosten rijklaarmaken in, net zoals 2 lifehammers
Dit kan per dealer verschillen. Bepaalde dingen worden wel voorgeschreven door de importeur PON.

Zelf heb ik er een grote tas bij gekregen met daarin alle genoemde spullen, als ook reservelampen. Deze heb ik onder de dubbele bodem liggen.
De 2 lifehammers zijn natuurlijk voorin gemonteerd.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!