Ophanging hoedenplank afgebroken

Hoi allen,

Vanavond een baal moment bij mijn Polo gehad. De hoedenplank was (om een of andere reden) naar beneden - bij een gesloten klep - gaan hangen bij mij Polo. Bij het openen van de achterklep blokkeerde deze en bij het forceren ervan (dom dom) brak het pinnetje af van de interieur van de achterklep (waar het touwtje aan vast zit). Nu wil ik dit weer proberen vast te lijmen. Is er iemand die toevallig weet welke lijm ik hiervoor het beste kan gebruiken?

Mocht het verlijmen niet gaan werken, is het dan mogelijk om het betreffende interieurelement zelf te vervangen? Dit is dan het licht gekleurde element wat vrijwel over de gehele binnenzijde van de achterklep loopt. Iemand die misschien een onderdeelnummer hiervan weet?

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.4TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!