emiel10
Lid
Goedemorgen, opnieuw het forum gevonden. Jaren geleden lid geweest met een polo 9n3. Mijn naam is Emiel en woon in Limburg (baarlo) Inmiddels een aantal auto's verder weer een polo aangeschaft, niet voor mijzelf maar voor mijn vriendin. Na een half jaar zoeken en niet duidelijk weten wat voor auto we als 2e auto wilde reed ik bij toeval langs een crosspolo. Eigenlijk viel deze gelijk in de smaak, de 1.4 motor (zelf wat ellende met TSI motoren gehad) en een eigenaar gehad. Proefrit gemaakt, de oude auto goed in kunnen ruilen en een deal gemaakt. Sinds afgelopen weekend op de stoep staan.
Inmiddels bij @dov een RCD330 besteld met camera, verder komen er nog parkeersensors in en wordt daarna de achterbumper opnieuw gespoten ivm wat krasjes. De polo is uit 2012 en heeft inmiddels net over de 100k gelopen. Met 6-7000km per jaar kan deze dus nog heel wat jaren mee.
Ben zelf hobby detailer dus de auto's moeten er hier altijd goed uitzien. Gelijk na het ophalen dus met de polijstmachine een rondje gemaakt, wat lichte krassen weg gewerkt en een paar zonnebrandcreme plekken weg gehaald. De achterbumper heeft een paar te diepe krassen, dit was bekend bij aankoop. Verder is de auto heel netjes. Geen deuken en krassen verder. Wat minimale steenslag, die heb ik inmiddels ook bijgewerkt waardoor deze niet meer opvalt. De velgen mogen voor het mooie opgeknapt worden. Ik heb de buitenste randen geschuurd maar dit kan netter, kijken wat we daarmee doen.
Paar opties waarvan er aan aantal doorslaggevend waren voor aankoop, heb het idee dat de crosspolo wat afwijkt van een gewone polo:
- Verhoogd onderstel (ben zelf gewend goed over drempels te kunnen rijden met een wat hogere auto)
- Geperforeerd lederen stuur
- Climate control
- Cruise control
- Elec ramen voor en achter
- Opbergvakjes onder voorstoelen
- Crosspolo stoelen, zitten toch een stukje beter dan de standaard polo stoelen
Paar foto's:
Van binnen en buiten schoongemaakt:
Glans terug gebracht:
Samen met mijn daily:
Naast de polo nog een paar hobby vw's in mijn mancave staan, klein sneakpeak:
Moet mijn online foto's nog eens organiseren, had alles op photobucket staan maar dat is helaas niet meer. Ben dus een hoop kwijt.
Inmiddels bij @dov een RCD330 besteld met camera, verder komen er nog parkeersensors in en wordt daarna de achterbumper opnieuw gespoten ivm wat krasjes. De polo is uit 2012 en heeft inmiddels net over de 100k gelopen. Met 6-7000km per jaar kan deze dus nog heel wat jaren mee.
Ben zelf hobby detailer dus de auto's moeten er hier altijd goed uitzien. Gelijk na het ophalen dus met de polijstmachine een rondje gemaakt, wat lichte krassen weg gewerkt en een paar zonnebrandcreme plekken weg gehaald. De achterbumper heeft een paar te diepe krassen, dit was bekend bij aankoop. Verder is de auto heel netjes. Geen deuken en krassen verder. Wat minimale steenslag, die heb ik inmiddels ook bijgewerkt waardoor deze niet meer opvalt. De velgen mogen voor het mooie opgeknapt worden. Ik heb de buitenste randen geschuurd maar dit kan netter, kijken wat we daarmee doen.
Paar opties waarvan er aan aantal doorslaggevend waren voor aankoop, heb het idee dat de crosspolo wat afwijkt van een gewone polo:
- Verhoogd onderstel (ben zelf gewend goed over drempels te kunnen rijden met een wat hogere auto)
- Geperforeerd lederen stuur
- Climate control
- Cruise control
- Elec ramen voor en achter
- Opbergvakjes onder voorstoelen
- Crosspolo stoelen, zitten toch een stukje beter dan de standaard polo stoelen
Paar foto's:
Van binnen en buiten schoongemaakt:


Glans terug gebracht:

Samen met mijn daily:


Naast de polo nog een paar hobby vw's in mijn mancave staan, klein sneakpeak:

Moet mijn online foto's nog eens organiseren, had alles op photobucket staan maar dat is helaas niet meer. Ben dus een hoop kwijt.
Laatst bewerkt: