Vertel, vertel, vertel ...Bedankt voor de leuke reacties!
Volgende week gaan we met de eerste mod beginnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vertel, vertel, vertel ...Bedankt voor de leuke reacties!
Volgende week gaan we met de eerste mod beginnen
dat klopt, het voetje past niet zomaar 1:1 maar met wat hulp is het mij gelukt. dimmende spiegel + lichtsensor + auto licht nu
ik heb een ander forumlid de kabelboom laten maken en de sensor/spiegel laten installerenhallo hoe heb je de aansluiting gemaakt spigel en licht sensor en waar heft u de kabels gevonden wil zelf ook inbouwen nav is me gelukt heb inlaten leren bij v w maar heb nogsreeds probleem dat mijn bleutooth en navigatie niet werkt eerst werkte voice command tel en navi well maar geluid radio niet na inleren doet radio mar navigatie en voice command en telefoon niet meer vw gaat maandag nogeeen keer kijken
Je MOEST niet @Polo 6RonaldInmiddels zijn we rustig de checklist aan het afwerken, even een update, zo net voor de M&G!
--- knip ---
Het wensenlijstje voor aankomend jaar is aangevuld met een kietel kuur van JD (je had me er nooit mee mogen laten rijden @GertJan !!)
--- KNIP ---
Wat blijft dit toch een geweldige (verslavende) hobby!!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.