Oproep! Handleidingen VCDS voor de 6R

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Het is zo ver! Van de week maar besloten om op de nieuwe site ook VCDS handleidingen te gaan vermelden.

Heb jij dus aanpassingen gedaan aan je 6R met een Vag-com kabel, maak van iedere stap dan even een print screen. Plaats deze met wat aantekeningen in een word document en zet deze naar info@mypolo.nl

Laten we alle kennis delen!

Reeds ontvangen;
- Anti carjack
- Inschakeling MFS stuur
- Hoorn bij lock/unlock
- Comfort knipperlicht
- Spiegelverwarming via achterruitverwarming
- Automatische achterruitenwisser bij achterruitrijden
- Foutcode's uitlezen
 
Menaz zei:
Hoppa, elke keer € 350,- boete als je je auto opent of sluit. :mrgreen:

Tja het is ook niet mijn ding, maar er zijn mensen die het fijn vinden :cool: Overigens maak je op dat moment geen deel uit van het verkeer. Ik vraag mij dan ook af of je er uberhaubt voor bekeurd kan worden aangezien je op dat moment het voertuig niet bestuurd Big Grin.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!