Orginele LED kenteken verlichting Polo 6R

ben al weer klaar met checken en kan u vertellen: het werkt :)

Ik heb getest bij de bagageruimteverlichting. OVerigens is de foto hierboven (of vorige pagina) wel ietsje overbelicht; ik vind de hoeveelheid licht die er vanaf komt precies goed :)
 
Ik heb iets grappigs ontdekt bij de kentekenverlichting :lol:
Ik had mijn kabeltje met ledje eraan niet goed vastgeklikt in de 'lampjehouder' (zwarte unit waar het lampje in gaat en wat je vastklikt in je bumper). Gisteren startte ik de auto in het donker, en mn kenteken was nog maar half verlicht. 1 van de 2 kabeltjes en lampjes was uit de houder geschoten en hing achter mn bumper naast mn uitlaat. Niet helemaal de bedoeling, maar ik had nu wel een verhoogd sjonnie gehalte, want ik leek wel witte neon onder mn auto te hebben :cool:

Lessons learned:
- klik je lampje weer goed vast
- als je verlichting onder je achterbumper wilt, dan is het wellicht niet zo moeilijk om het kabeltje te splitten en een fele led achter je bumper te hangen. Hoe het dan met canbus errors zit weer ik niet Stick Out Tongue

Na een kwartier pielen heb ik het kabeltje weer te pakken gekregen en zit hij weer zoals het hoort
 
en dit zijn dan de mijne, lekker volledig wit :)

R-Dash
imag0069k.jpg

imag0071sh-1.jpg
 
sjonniedeluxe zei:
ja jij hebt een mooie belgische kentekenplaat :) Op de gele platen zie je de leds minder goed :(


ze schijnen zowieso beter dan de namaak hoor ;) de lens is speciaal zo gemaakt dat hij de hele nummerplaat verlicht, en niet enkel direct naar beneden schijnt. echte aanrader jongens, ook met gele platen dus ! ;) ze schijnen echt wel mooi en hard :)
 
@PRIdEVisions

Ik heb van het weekend ook die van R-Dash erin gezet.
Met weerstanden en al. Helaas krijg ik een foutmelding.
Hoe zit het bij jouw?
Ik heb ze op ebay gekocht dus kan ook niet echt meer terug:(
Kutzooi.
 
waren ze duur dan? anders stuur ze gewoon terug en eis je geld terug

wel gaar dat je een foutmelding krijgt :(
ik had ze ook van Ebay geplukt het zijn 2 ledjes versie dus 1 lampje heeft 2 SMD leds.
wel is het zo dat als ze naar beneden schijnen...lijkt net alsof ze niet volledig het kenteken verlicht...maar je hebt ook van die versies met 16 SMD leds ofzo...volgens mij tering veel licht :cool:
 
ja das kut nu moet je weer die kutledjes opsturen naar die ebay gozer...hopelijk handelt die het snel af o_O
maar jammer dat die weerstanden nie goed werken dan...

ps. wil je nog keer minimeet houden met Mitchi3 ofzo? of liever wachten tot 24e?
Leatherseats wou je toch een keer zien?
 
60 euro en dan nog foutmelding ook :shock:
mijn 2e setje uit chine van dealextreme is vandaag binnengekomen, dus ik verwacht bij anderen die besteld hebben ook?

Bij binnenverlichting (bluemotion) voorin past niet...dat is een ander soort led. Bagageruimte werkt wel.
 
Hahaha waarom ebay??? Vraag ik me af? Daar is het laatst waar ik zoek naar leds... Terug sturen is bad en wachten zowieso, zoek gewoon een bmw dealer en koop ze daar heb ik ook gedaan(canbus) :mrgreen:
 
HaukePBM zei:
@PRIdEVisions

Ik heb van het weekend ook die van R-Dash erin gezet.
Met weerstanden en al. Helaas krijg ik een foutmelding.
Hoe zit het bij jouw?
Ik heb ze op ebay gekocht dus kan ook niet echt meer terug:(
Kutzooi.


Hey HaukePBM,

Sorry dat ik zo laat reageer...
maar waarom ebay ?

Astuning.nl heb ik ze besteld en hun R-dash zijn werkelijke de echte R-dash, en geven dus ook geen foutmelding ;) binnen de week had ik ze al thuis en ik woon in België.

van snelle verzending gesproken ;)

@KYC met die van R-dash schijnt die niet recht naar beneden, maar word je hele kentekenplaat verlicht ;)

Hier is de link alvast !!!

http://www.astuning.nl/Webwinkel-Produc ... olo-V.html

Waarom R-dash?

Waterdichte Design
Uitgerust met een lens die het licht verdeelt veel beter
18stk. 2000 MCD super heldere SMD LED (24 replica normale 1400mcd LED)
Koel wit (7000K ca.)
minder warmte (slechts tot 85 ° C(replica's vaak boven 100 °)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!