justin Pin
Actief lid
Is 18” inch niet te groot incl verlaging ? Ik ga denkwijze liever voor 17 inch wielen incl de nieuwe sportbonden van dunlop.
Volkswagen
Polo 1.2 Tsi R-line
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is 18” inch niet te groot incl verlaging ? Ik ga denkwijze liever voor 17 inch wielen incl de nieuwe sportbonden van dunlop.
Ik heb ook 18 Inch en verlaging bovenop (of onder? haha) de Bluemotion die al wat lager ligt. Gaat prima, heb zelfs spacers die nog breder mogen als het aan mij ligt maar ben vaak zwaar beladen dus dan verdwijnt het stukje band wat ik nog over heb in de kast.
18 inch met verlaging gaat wel, alleen even rekening houden met de breedte van de velg en band. Ik had zelf een AP schroefset met 18 inch 3SDM0.01 velgen (18 inch 8,5J 5x100 ET35). Was allemaal goed te doen, alleen met de drempels bij ons in de straat was het een drama, je moest er echt met een slakkengangetje overheen.
Zeker wel mogelijk, op de Polo WRC zitten ze zelfs standaard geleverd, ik heb dan ook precies die velgen. Mijn velgen staan net iets meer naar binnen dan op de foto van de Golf, zou ze graag zo netjes willen hebben zoals daar maar dat kan helaas dus niet.
Valt mee hoor, heb het ook 3jaar gedaan op mijn Polo en de Belgische wegen staan niet meteen gekend als comfortabel.Staat erg dik, maar gebruik de auto voor woon werk verkeer.. moet even kijken of het comfort wel redelijk behouden blijft.
Valt mee hoor, heb het ook 3jaar gedaan op mijn Polo en de Belgische wegen staan niet meteen gekend als comfortabel.
Veel hangt af welke ophanging je hebt, goedkope schroefkit/veren gaat echt veel minder comfortabel zijn dan dat je bvb een Billstein ophangen hebt.
Hier een foto van mijn Up met Eibach pro kit veren en 17 inch velgen. (een beetje voor het idee........)
Ga je voor 18 inch dan zou ik voor de 'looks' een schroefset nemen, zodat je zo laag mogelijk kunt om de wielkasten goed op te vullen. Maar misschien hebben anderen ervaring met gewone veren en met hetzelfde effect?
Heb je een grotere foto van je Polo met de Eibach verlaging?
18 inch met verlaging gaat wel, alleen even rekening houden met de breedte van de velg en band. Ik had zelf een AP schroefset met 18 inch 3SDM0.01 velgen (18 inch 8,5J 5x100 ET35). Was allemaal goed te doen, alleen met de drempels bij ons in de straat was het een drama, je moest er echt met een slakkengangetje overheen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.