originele GTI koplampen vs TYC gti koplampen

Ooit wil ik GTI koplampen in mijn 9n3 zetten.

Nu kosten de originele 220 per 2 en de namaak 155 per 2.
Weet iemand of de namaak duidelijk te onderscheiden zijn van origineel? Iemand ervaring met de TYC gti koplampen?
 
TYC en Depo is de grootst mogelijke imitatietroep uit Azië te koop, slecht af te stellen en qua afwerking (zie je pas als je goed gaat vergelijken) ook erg slecht. Ik had in mijn 6N2(lekker goedkoop ding en hoezo schade gebakje!?) links een Depo (daar verweerde/smolt de spiegel van de lamp van) plus vocht/condens/lekkage en de Tyc brak de verstelling van de koplamp van in 10.000 stukken toen er bij de apk ook maar naar gekeken werd. Dus twee nieuwe Hella's er in gestoken.........

Koop een Hella of Valeo is eerste montage en betaald zich terug op termijn.
 
ik heb een setje 2ehands tyc gti liggen
de fittingen voor de knipperlichten bennen eruit gebroken.
is allemaal zeer kwetsbaar vergeleken met origineel.
ik heb nu hella fittingen gehaald,
die zijn iets groter dan de valeo stokje fittingen.
die passen er nu goed en strak in en lost mijn probleem op.
maar t is kwalitatief minder als je ergens aanzit.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!