Originele Xenon/ LED Koplampen op VW Polo Bluemotion

Pro Car Audio Ridderkerk weet dit wel allemaal netjes te coderen zodat grootlicht wdl werkt als je verlichting niet aan is.
750 euro all in ;)
Aanrader, proper en netjes werk leveren deze mensen. :D

Werkt de hoogteregeling met de schakelaar naast je tellerunit dan wel ( stand 0,1,2 en 3?). Ik heb gehoord dat dat ook niet zou werken, en dat is uiteindelijk wel APK afkeur. Het zou voor mij namelijk zonde van het geld zijn als ik dit in laat bouwen en de Polo wordt er op afgekeurd...

Werkt de hoogteregeling met de schakelaar naast je tellerunit dan wel ( stand 0,1,2 en 3?). Ik heb gehoord dat dat ook niet zou werken, en dat is uiteindelijk wel APK afkeur. Het zou voor mij namelijk zonde van het geld zijn als ik dit in laat bouwen en de Polo wordt er op afgekeurd...

Ja de manuele hoogteregeling werkt inderdaad niet meer. De lampen zkj zo afgesteld dat ze perfect schijnen zonder iemand te verblinden. Apk afkeer? In nl moeten jullie toch geen automatische hoogteregeling hebben en koplampsproeiers? Hier in BE wel..
Het is wel simpel op te lossen. Als ik naar de keuring moet haal ik de adaptors er tussen uit en plaats gewoon de originele koplampen terug :) ;)
Tja en die nieuwe lampen, ik wil ze eens in het echt gezien hebben..
Ze zijn full led en dus gewoon met reflectors erin, ik zie liever een lens in een koplamp ;)

In nederland is hoogteverstelling wel verplicht als het aanwezig is. Dus als het wieltje in je dashbord zit dan moet het ook werken.

ik heb begin November m'n H7 koplampen met m'n xenonsetje van Xenonlamp verkocht aan Geert van het forum. Dit omdat ik al een tijdje met het idee rondliep om de Polo in te ruilen voor iets anders. Dus m'n oude H4 koplampen maar weer gemonteerd maar daar wordt je echt niet vrolijk van hoor.
Inmiddels toch maar de beslissing genomen om nog een tijdje door te blijven rijden met de Polo, kan er toch (nog) geen afstand van doen en een nieuwe kost ook weer behoorlijk wat euro's. En al die extra euro's die ik in m'n polo heb gestopt krijg ik ook niet terug bij inruil.
Dus om deze reden heb ik weer een nieuwe H7 set gekocht met wederom een xenonset van onze sponsor en ook deze bevalt weer prima. Maar ik denk toch dat ik in Mei of Juni voor originele xenon koplampen ga. Dus wie nog een H7 set wil overnemen met een xenonset, over een paar maand heb ik een setje liggen die weg mag.

In nederland is hoogteverstelling wel verplicht als het aanwezig is. Dus als het wieltje in je dashbord zit dan moet het ook werken.

Mijn 6R is laatst APK gekeurt met achteraf ingebouwde oem xenon koplampen met werkende automatische hoogteverstelling.

Het zou anders niet echt logisch zijn als er alleen gekeken wordt naar het wieltje want bij mijn 6R werkt het wieltje ook niet, hoe kan je anders automatisch geregelde hoogteverstelling hebben :)

Mijn 6R is laatst APK gekeurt met achteraf ingebouwde oem xenon koplampen met werkende automatische hoogteverstelling.

Het zou anders niet echt logisch zijn als er alleen gekeken wordt naar het wieltje want bij mijn 6R werkt het wieltje ook niet, hoe kan je anders automatisch geregelde hoogteverstelling hebben :)

Er wordt niet alleen naar het wieltje gekeken, maar of er uberhaupt een hoogteverstelling aanwezig is. Hetzij automatisch, dan wel manueel.

Als ik echter besluit een OEM set aan te schaffen via Marktplaats, dan ben ik genoodzaakt om of er de automatische verstelinrichting in te laten bouwen, of de koplampen er voor iedere APK uit te halen en deze te wisselen voor de standaard h7 koplampen zodat de hoogteverstelling weer werkt. Laat ik daar nu net even geen zin in hebben, als het erin zit moet het gewoon goed werken. Bovendien vind ik de prijzen op Marktplaats voor OEM xenon, met inbouw van automatische hoogteregeling nogal "pittig".

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!