Pablo's 6c 1.8 GTI

Yep, helaas is het wel echt waar!

Ik kon niet meer zien hoe hard de auto reed, hoe vol de accu was, acc, lane assist, parkeercamera en de keyless entry deden het ook niet.
Dusja...

Vervolgens bel je de VW mobility, waar 2 mensen melden; 'ja meneer, wij kunnen u hier niet voor helpen, u kunt gewoon autorijden. U doet gewoon google maps aan, dan ziet u hoe snel u rijd, we zien u morgenochtend wel bij de dealer tot ziens! Uuhh okay? Waarop na contact met de leasemaatschappij, ze juist aangeven dat dit verboden is, het is ten allertijden verplicht om te kunnen zien hoe hard je rijdt. Los van het feit dat de acculading onbekend is en de lane assist zijn eigen wil had.

volkswagen, DAS AUTO.

Vanuit de leasemaatschappij heb ik nu een vervangende T-Roc 1,0 handgeschakeld meegekregen, prima wagen ter overbrugging, handbak is wel wat minder tof in alle files, maar okay! De ID staat nu bij POUW Harderwijk, welke aangaf "ja, we hebben geen idee wanneer we tijd hebben voor uw auto, we komen hier t.z.t. op terug"

Wordt vervolgt.
Ik combineer mijn post maar even…

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe wagen! Heel veel plezier en veilige km’s….

Zie dat een dingetje is… wat zuur man..

Nou succes met Pouw Harderwijk… heb het idee dat ze daar alleen moeite doen voor hun vriendjes en mensen die niet op een euro meer of minder kijken…

Je bent van harte welkom hè ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Yep, helaas is het wel echt waar!

Ik kon niet meer zien hoe hard de auto reed, hoe vol de accu was, acc, lane assist, parkeercamera en de keyless entry deden het ook niet.
Dusja...

Vervolgens bel je de VW mobility, waar 2 mensen melden; 'ja meneer, wij kunnen u hier niet voor helpen, u kunt gewoon autorijden. U doet gewoon google maps aan, dan ziet u hoe snel u rijd, we zien u morgenochtend wel bij de dealer tot ziens! Uuhh okay? Waarop na contact met de leasemaatschappij, ze juist aangeven dat dit verboden is, het is ten allertijden verplicht om te kunnen zien hoe hard je rijdt. Los van het feit dat de acculading onbekend is en de lane assist zijn eigen wil had.

volkswagen, DAS AUTO.

Vanuit de leasemaatschappij heb ik nu een vervangende T-Roc 1,0 handgeschakeld meegekregen, prima wagen ter overbrugging, handbak is wel wat minder tof in alle files, maar okay! De ID staat nu bij POUW Harderwijk, welke aangaf "ja, we hebben geen idee wanneer we tijd hebben voor uw auto, we komen hier t.z.t. op terug"

Wordt vervolgt.
Christemezielen, wat een gezeik weer inderdaad. Het enige wat (bij reguliere auto's dan) het niet mag doen is de toerenteller. Is flink vervelend als je ineens zonder prik in je accu op de snelweg stil staat met alle gevaarlijke gevolgen van dien!
Die telefonisten van de Volkswagen weten van achteren niet dat ze van voren leven en hebben 0 verstand van auto's. Ja, die van hunzelf, hoe die aan moet, geschakeld moet worden etc.

Veel sterkte, dit zal nog wel even duren.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Dikke pech zeg Drew en ook nog zo afgescheept worden bij de VW-Mobility grrrr.
Bij de VWDealer is het erg druk maar voor een nieuwe auto mogen ze toch wel iemand vrij plannen lijkt mij.
Hopelijk heb je hem weer snel terug vriend (gerepareerd natuurlijk ;)).
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Ja prettig is anders, het was al semi een verplichting van mijn werkgever om over te stappen op EV.. Met tegenzin haha.

Nou, dit komt er van terug :joycat:!

Het is heel treurig hoe vw hiermee omgaat, zit nogsteeds in het ongewisse en de ID staat nogsteeds op dezelfde plek volgens de ap zonder dat de deuren zijn opengeweest, dus Joost mag weten hoelang dit gaat duren.

Mijn vertrouwen in de ID is in ieder geval niet heel hoog, ach gelukkig hoef ik er maar 4 jaar mee te doen lol.

Gelukkig is de leasemaatschappij (zakelijke auto) erg behulpzaam en rijd ik al sinds inleveren Id4 in een troc. Eentje die het wel doet! Alleen die handbak is wel balen i nde file.

Als ik een update heb, laat ik dit zeker weten!

Pray for Id4 hahah
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ja prettig is anders, het was al semi een verplichting van mijn werkgever om over te stappen op EV.. Met tegenzin haha.

Nou, dit komt er van terug :joycat:!

Het is heel treurig hoe vw hiermee omgaat, zit nogsteeds in het ongewisse en de ID staat nogsteeds op dezelfde plek volgens de ap zonder dat de deuren zijn opengeweest, dus Joost mag weten hoelang dit gaat duren.

Mijn vertrouwen in de ID is in ieder geval niet heel hoog, ach gelukkig hoef ik er maar 4 jaar mee te doen lol.

Gelukkig is de leasemaatschappij (zakelijke auto) erg behulpzaam en rijd ik al sinds inleveren Id4 in een troc. Eentje die het wel doet! Alleen die handbak is wel balen i nde file.

Als ik een update heb, laat ik dit zeker weten!

Pray for Id4 hahah
#prayforid4 :sweat:
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Ja prettig is anders, het was al semi een verplichting van mijn werkgever om over te stappen op EV.. Met tegenzin haha.

Nou, dit komt er van terug :joycat:!

Het is heel treurig hoe vw hiermee omgaat, zit nogsteeds in het ongewisse en de ID staat nogsteeds op dezelfde plek volgens de ap zonder dat de deuren zijn opengeweest, dus Joost mag weten hoelang dit gaat duren.

Mijn vertrouwen in de ID is in ieder geval niet heel hoog, ach gelukkig hoef ik er maar 4 jaar mee te doen lol.

Gelukkig is de leasemaatschappij (zakelijke auto) erg behulpzaam en rijd ik al sinds inleveren Id4 in een troc. Eentje die het wel doet! Alleen die handbak is wel balen i nde file.

Als ik een update heb, laat ik dit zeker weten!

Pray for Id4 hahah
De dealers zijn inderdaad ontzettend druk op het moment, is ook mijn ervaring. Laatst een klapband gereden en zondagavond onder begeleiding van de anwb bij de dealer geparkeerd. Enige schade bleek ook echt de band zelf te zijn en die was maandags al besteld. Kreeg m’n auto uiteindelijk pas vrijdagmiddag terug. 5 werkdagen voor het vervangen van één band..
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Nou, update!

Valt toch allemaal aller sinds erg mee, relatief gezien na alle horrorverhalen dan :)

Vanmorgen de auto opgehaald en hij staat weer voor de deur. Wat was er aan de hand? De stekker van de regelcomputeren zat niet goed vast..
Ja je verzint het niet, dit is wat ze geconstateerd hebben "ja de monteur zal wel maandagochtend hebben gehad" o oke chill.

Resume, de auto werkt weer , rijd goed! Lane assist rijd ook niet meer dronken, wel zo fijn. Nu maar hopen en afwachten dat het hierbij blijft.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
De stekker van de regelcomputeren zat niet goed vast..
Ik heb ooit een Audi Quattro gehad waar ineens het sperdifferentieel niet meer van werkte.
Bij verkoop van de auto nog even onder stoelen en bank opgeruimd, bleek onder de achterbank een stekker los te zitten.
Na het fatsoenlijk in elkaar steken van de stekker werkte de sper weer.
Dus, kleinigheidje wat bij toeval is ontdekt.
 
Helaas bekend met dezelfde euvels met mijn ID4 GTX. Heeft 2 maanden bij de dealer gestaan (en tussendoor ook gedoe gehad met de vervangende elektrische auto's (ja, meerdere; VW en Skoda)).
Nu na de laatste updates en vervanging van 2 van de 16 accu modules die defect bleken, nu weinig storingen meer, behalve van het front assist systeem; die vliegt er om de haverklap uit, met de meldingen daarover van dien. Verder eigenlijk geen problemen meer, dus hopelijk doen ze dezelfde updates bij jou als die mijn GTX heeft gehad.
VW had de elektrificering van het wagenpark iets beter mogen uitwerken voordat ze eraan begonnen het op de markt te brengen.
Succes tot die tijd in ieder geval; ik weet hoe je je voelt.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI 2.0 200pk (250pk/455Nm stage 1) 
De twijfel is toegeslagen, in 2023 heb ik welgeteld 6x gereden met de gti, waarvan 2onderhoud ritjes, grote beurt en walnut blasten, 2 rondjes dorp met wassen en 2x stukje touren.


Verkopen.. Wel niet? Beetje sund dat die nu staat te verstoffen
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!