Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tuurtje zei:Hmm dat is best prijzig...maar even over dat boren in het dashboard hè, doet je gekoelde dashboardkastje het dan nog wel? !
Tuurtje zei:@Oostrum1: dat lijkt me ook wel een goede plek, maar stoot je er dan niet tegen aan als je de bekerhouder gebruikt? Of is er nog genoeg ruimte? Ik neem namelijk elke morgen een beker koffie in de auto...ben benieuwd naar de foto!
Tuurtje zei:@ Oostrum1: klinkt goed die plek!
@ Jacques: bedankt weer voor de uitgebreide info. Alleen twijfel ik nu tussen de CK3100 en Mki9100, aangezien ik me afvraag of ik al die functionaliteiten ga gebruiken...
Als ik voor de 3100 kies, dan komt ie denk ik op de plek van Oostrum.
Tuurtje zei:@Oostrum1: Zowel de carkit als het microfoontje zitten geplakt. Ben ook tevreden of de plek. En is ie bij jou ook geplakt, of geschroefd? De CK3100 is echt een geweldig apparaat!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.