Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het zou niet gek zijn om een tegemoetkoming van Pon te vragen, alleen zullen zij er niet aan meewerken. Ik heb ergens begin dit jaar al een brief gestuurd naar Pon betreffende de slechte H4 koplampen. Ik had ze gevraagd of ik ze gratis mocht omwisselen ( :lol: :lol: :lol: ) voor de H7 koplampen. Ik kreeg na een aantal weken als antwoord terug dat ze het betreurden dat ik zo'n slecht zicht had in het donker met die H4 koplampen maar dat ze aan de wettelijke eisen voldeden.yvonne1980 zei:Ik heb deze klacht nu nagenoeg van elke bm rijder gezien.
Zou het gek zijn als we collectief een tegemoetkoming van pon gaan vragen.
In een automodel 2010 verwacht je dit toch niet,daarbij is de lichtopbrengst veel te laag.
graafie zei:Het zou niet gek zijn om een tegemoetkoming van Pon te vragen, alleen zullen zij er niet aan meewerken. Ik heb ergens begin dit jaar al een brief gestuurd naar Pon betreffende de slechte H4 koplampen. Ik had ze gevraagd of ik ze gratis mocht omwisselen ( :lol: :lol: :lol: ) voor de H7 koplampen. Ik kreeg na een aantal weken als antwoord terug dat ze het betreurden dat ik zo'n slecht zicht had in het donker met die H4 koplampen maar dat ze aan de wettelijke eisen voldeden.yvonne1980 zei:Ik heb deze klacht nu nagenoeg van elke bm rijder gezien.
Zou het gek zijn als we collectief een tegemoetkoming van pon gaan vragen.
In een automodel 2010 verwacht je dit toch niet,daarbij is de lichtopbrengst veel te laag.
Daar kunnen we het dus mee doen. Dus wil je ze vervangen dan moet je het zelf regelen en betalen. Je zult die gasten bij Pon eigenlijk zelf met die H4 koplampen moeten laten rijden in het donker en met slecht weer. Kijken of het dan nog voldoet aan de wettelijke eisen. Iedereen klaagt erover, ook hier bij mij in de buurt verschillende mensen die een Polo BM rijden en zich ergeren aan die H4 verlichting. Ik heb ze zelf gelukkig al lang vervangen door H7 koplampen en een Pilot Xenon setje.
Ik heb zelf de gok genomen en H7 koplampen besteld. Toen ik ze binnen kreeg heb ik ze meteen gemonteerd, de stekkers pasten gewoon één op één en alles werkt zoals het hoort. Nou heb ik een Polo van begin 2011, ik weet niet hoe het zit met de nieuwste geproduceerde Polo's BM, de stekkers zijn nog wel het zelfde, alleen of alles nog 100% werkt weet ik niet, gewoon de gok nemen en proberen, mocht het niet 100% goed werken is het vast wel 100% werkend te maken bij bv Jela.Guido6r zei:Ik heb ook een klacht ingediend bij Pon en zij zeiden tegen mij dat het niet mogelijk was om bij een BM H7 koplampen te monteren. Dan zouden de stekkers aangepast moeten worden. Of zelfs een andere kabelboom. Wat ik van jullie begrijp is dat dus onzin. Toch?
De H4 is echt bedroevend slecht.
Bedankt voor jullie reacties.
Ciao, Guido.
Dat moet goedkomen.Barry zei:ik ben benieuwd...ik hoop dat dit bij mij ook het geval is!!
Waarschijnlijk krijg ik ze morgen/overmorgen binnen.
Mijn polo is van oktober 2010....
PoloLandgraaf zei:@ Ger, thnx........dan heb ik ook H4![]()
( mijn hemel... licht en zicht pakket en je krijgt dus toch de goedkope lantaarntjes erin met theelichtjes..... )
yvonne1980 zei:PoloLandgraaf zei:@ Ger, thnx........dan heb ik ook H4![]()
( mijn hemel... licht en zicht pakket en je krijgt dus toch de goedkope lantaarntjes erin met theelichtjes..... )
Zo kun je een bm herkennen,met spaarlampen.
DrDeathhand zei:Beste Heren, en misschien ook dames,
Ik zit deze post met veel aandacht door te lezen want ik ook stoor me al een geruimte tijd aan de lage lichtopbrengst van me Polo BM.
Nou heb ik een aantal vragen gereleteerd met deze post.
1. Misschien een aparte vraag maar ik vraag hem toch. Hoe komt het eigenlijk dat de H4 unit zo veel minder licht brengt als de H7 Unit?? (als ik de units vergelijk zie ik dat ze er zeker anders uit zien maar waarom ze zo veel minder licht geven geen idee)
2. Heeft iemand al een H7 unit geplaatst op een Polo die van hmm laten we ze zeggen midden 2011 is? Juni Juli? Zo ja paste deze zonder problemen?
DrDeathhand
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.