Tarabass
Bekend lid
Mooie mod. Staat eigenlijk ook nog op mijn lijstje voor de polo van de vrouw. Heb je toevallig een lijstje van componenten?Hallo,
Afgelopen weekend hier ook PDC Ingebouwd met originele componenten , van de dealer kreeg ik te horen dat achteraf origineel niet mogelijk was.
Toch op onderzoek uitgegaan en onderdeel-nummers aangevraagd , aan de hand daarvan de regelmodule en de zoemer besteld. Bumper had ik compleet gevonden in kleur met sensoren er origineel al in , mijn bumper was kapot dus moest toch al vervangen
De stekkers voor op de regelmodule heb ik besteld bij de dealer samen met een aantal pennetjes met een 15 cm draad eraan om verder de draden eraan te solderen naar het kabelboompje van de sensoren en de zelfgemaakte kabelboom naar het dashboard toe .
Ik heb hier niet de stuurkolom los gehaald maar de kabels uit de kabelboom getrokken onder bij het stuur.
Even activeren met vag com en het werkt , zowel het piepje als op de Rns-510 optisch beeld.
Groet,
Je moet die gezichten zien als ik bij de dealer kom met mijn Passat. Alles origineel omgebouwd van B6 naar B7. Xenon met dynamische bochtenverlichting, navigatie, autohold, afneembare trekhaak, 12knops stuur, kleurenteller, camera, PDC/OPS voor en achter, etc. etc. Volgens hun zou het nooit kunnen werken. De kracht van VAG, voor mij, is juist dat je alles zo kan inbouwen met originele componenten. Met een stroomloopschema kom je een heel eind

Volkswagen
Polo 6R