Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vorige Polo eerst leds in gedaan ja, met bij behorende foutmelding. Deze later vervangen door normale gloeilampjes met rood glas, probleem meteen opgelost.Geen foutmeldingen gekregen bij get omwisselen van het derde wellicht, van lampjes naar ledjes?
Het rijdt uiteraard stugger, maar bij lange na niet zo stug als een schroefset.Mooi verlaging al
Maar op standaard dempers rijdt dit niet compleet ruk??
Dat heb ik, en op de volkswagen shop gekeken ook en daarbij staat dat mijn uitlaat niet geschikt is voor een sierstuk omdat het dus al een zichtbare uitlaat fabriek af is.Staat er mooi bij! Heb wel eens gedacht aan een (smoke/black chrome) uitlaatsierstuk?
ThanksEn jij blijft een standaard azijnpisser... Kom op man. Ze is hartstikke trots op haar net aangeschafte Polo,
heeft al mooie mods uitgevoerd en heeft nog andere super leuke plannen er mee...
Verlaginsset van AP die heb ik onder mijn vorige Polo 6R R-line gehad als je die koopt krijg je de eerste 3 sessies gratis bij de fysio.. zag er heel mooi uit maar na een tijdje was ik er wel klaar mee hahahHet rijdt uiteraard stugger, maar bij lange na niet zo stug als een schroefset.
Zelf vind ik het wel meevallen maar weet wel van anderen dat ze dit 3x niks zouden vinden. Ook ben ik met de vorige Polo ook wel wat gewend.
Bovendien heb ik het geluk dat ik in het dagelijks leven bijna alleen maar vlakke wegen en haast geen drempels tegenkom. Dat speelt natuurlijk ook een rol!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.