Alweer een tijdje geleden, maar bevalt de subwoofer nog steeds?
Op het moment zit ik me te verdiepen in de Pioneer TSWX77A en loop tegen een vraag aan over de aansluitingen. Aangezien jij deze ook hebt aangesloten hoop ik dat jij (of iemand anders die het weet) hier een antwoord op kunt geven. In de installatie handleiding (
http://docs.pioneer.eu/Manuals/TS_WX77A_TRD1322_manual/GetPDF.ashx) wordt er bij het RCA scenario gesproken over een System Remote Control Input Cord. Is dit een optionele aansluiting of moet deze altijd worden aangesloten?
]
Ik heb de RCA methode toegepast want die aansluiting zit ook op m'n navigatiesysteem (Pioneer avic f320) verder dient het System Remote Control Input Cord om de sub aan te zetten wanneer je je navigatie systeem aan zet. Je sub krijgt een aparte gezekerde voeding van je accu en deze wordt geschakeld via een relais in de sub , aangestuurd door het System Remote Control Input Cord.
je zet dus een stuursignaal op dit relais met een zogenaamde geschakelde voeding vanuit je navigatiesysteem, ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Verder ben nog steeds tevreden over de prestaties van de sub met het volume een beetje open laat je de achterruit trillen