Nee, gelukkig niet. Automatische hoogteregeling werkt ook zoals het hoort.O oké en heb je nog geen waas in 1 van de lenzen zitten dat de kleur iets anders lijkt
Volkswagen
X
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, gelukkig niet. Automatische hoogteregeling werkt ook zoals het hoort.O oké en heb je nog geen waas in 1 van de lenzen zitten dat de kleur iets anders lijkt
Ja het heeft bij mij ook 2,5 jaar goed gewerkt toen begon het gezeik dus heb er gelijk korte metten mee gemaaktNee, gelukkig niet. Automatische hoogteregeling werkt ook zoals het hoort.
Ja, als de bochtenverlichting bijvoorbeeld kapot is dan werkt de AFS (automatische hoogteregeling) ook niet meer en dat is de foutmelding die de auto je geeft. Eerste keer dat ik dit kreeg schrok ik, want als je zoiets zoekt zie je bedragen van >2000 euro om dit te vervangen.Ja het heeft bij mij ook 2,5 jaar goed gewerkt toen begon het gezeik dus heb er gelijk korte metten mee gemaakt
ziet er vet uit!
Ja het verschil was minimaal laat ik het zo zeggenVeel beter, lampjes die er eerst in zaten zag je verschil niet met halogeen.
Nee die zijn er nog 2 velgen hebben lichte borduurschadeKnap!
Vorige velgen verkocht? Wat waren de maten van die velgen?
Dankjewel snowdude jij ookNette updates hoor.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.