Welk goedje gebruik je voor de velgen?
Ja maar dat kan altijd nog vind de originele ook niet verkeerdZiet er goed uit, zou alleen wel naafkappen vervangen door VW, mja that's me
Monello non ferro bartjuu om de maand of anderhalve maand en daarna spuit ik ze met wax in bij de wasbox
Pff dat weet ik ook niet eerlijk gezegd denk dat als de wax al erop gehecht is en alles wat je er extra op spuit geen nut heeft.Ik spuit ook wax over mijn velgen in de wasbox als ik ze gereinigd heb. Om en om spuit ik ze
dan 4 keer in. Krijg ik dan ook 4 waxlagen ?
Ja inderdaad maar ze komen er pas 1e week van juni onder zodat ik zeker weet dat ze geen zout meer kunnen krijgen mocht het nog gaan vriezenDat ziet er strak uit mooi geheel, ik zeg banden er omheen en monteren .
Ja ik denk van wel tenminste voor mij is het klaar hahaMooie aankoop deze OEM achteruitrij camera
Kan dat helemaal klaar
Nee Johan dat was het eigenlijk wel je kan het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk want een active info display kan ingebouwd vol leer r interieur verkeersborden herkenning en noem maar opMooie upgrade nog ja! Verder geen wensen meer?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.