Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tja ik dacht het wel... begin nu te twijfelen. Ik zal eens - nog - beter gaan opletten of het idd van de trommels komt.Dus het is te horen bij schijf remmen en trommelremmen.
Weet iedereen dan zeker dat het achter vandaan komt?
Mmm, krijg nu steeds meer het idee det het bij mij dus ook de voor(schijf)remmen zullen zijn die ik hoor.... maar even mijn vrouw achterin zetten om te luisteren .. (lekker rustig ook )Ik heb dit probleem ook als ik voor in parkeer en dan op het laatst moment de rem rustig indruk. Ook rem schijven achter maar ik kan niet ontdekken waar het geluid nou precies vandaan komt.
Ik zou zelf achterin gaan zitten om te luisteren, vrouwen een rammeltje of piepje in de auto laten zoeken is hetzelfde als ze laten kaartlezen, dat gaat ook niet .Mmm, krijg nu steeds meer het idee det het bij mij dus ook de voor(schijf)remmen zullen zijn die ik hoor.... maar even mijn vrouw achterin zetten om te luisteren .. (lekker rustig ook )
Lijkt mij zo heerlijk! Maar jij gaat met jouw Polo sneller dan het geluid (positief jaloers hoor!)Ik hoor helegaar niets
Wat bij de een als irritant wordt ervaren hoeft dat voor de ander niet zo te zijn dat klopt.Heel irritant... voor die 10 meter per dag en die 220km die ik vooruit rij is er toch echt niks irritants aan.
ik stoor me er niet aan, maar hoor ook na vervangen is het zo weer terug
whahaha geniaal dit.Vandaag weer! Dus vrouw uitlaten stappen... nog een keer remmen en ja hoor piepen... zegt mn vrouw... tja ik denk achter, maar het kan ook voor zijn ...
Denk dat ik gewoon nooit meer ga remmen....
Nou..... maar voor de rest is ze wel lief hoorwhahaha geniaal dit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.