plastic dip

Vissa zei:
Ja, mijn Detroits zitten in de Plasticdip!

Machtig spul, hogedrukspuit erop gehad, gewassen, geeft geen krimp. Ik trek het binnenkort er weer vanaf, je velgen zijn als nieuw na de winter!

Je hebt ze in allerlei kleuren, ik heb clear op mijn velgen zitten maar het is misschien ook leuk voor de winter je velgen een andere kleur te geven! :mrgreen:

Wat het doet op lakdelen weet ik niet!

Edit: Kan dus prima!

http://www.youtube.com/watch?v=m5H69eMj ... re=related


Leuk om te kijken hoe een kleur staat op bepaalde onderdelen. Kost geen drol ( nog geen 10'tje voor een bus ) en je trekt het er zo weer vanaf!
Nog geen 10'tje per bus?? Waar?? Linkje?
 
Iedereen heeft vragen m.b.t plasti dip de ervaringen hier op mypolo zijn niet 100% dus een antwoord zul je never nooit krijgen op je de vragen, zelf testen zal het antwoord zijn!

Of er moet iemand zijn die je ken garanderen dat dit 100% ... Proef werkt! Gheheh :mrgreen: :roll:
 
BlackPoloBM zei:
Ik heb alleen mijn standaard velgen. Hoe heten ze? Iets van greenland ofzo toch? Ik denk dat dit wel leuk is als ik ze zwart maak door dit geintje.

Dit kan toch gewoon?


Ja hoor, goed wassen, afplakken en spuiten maar! Desnoods doe je ze rood, geel, blauw of whatever! Je plukt het na droging er zo weer vanaf!
 
https://www.classicinternational.eu
deze is volgens mij de goedkoopste (wat ik toch kon vinden)
is iets van een 11 euro per bus. Weet wel niet wat de verzendingskosten zijn want dat staat er niet bij. eerst wachten op paypal en dan eens bestellen :) (wel spijtig dat op deze site het zwart op is...)
edit: blijkbaar kost het 12 euro om te verzenden naar België :shock:
toch nog maar eens kijken in de doe-het-zelvers...
 
Via een ander forum loopt een groupsbuy in de volgende kleuren:

- Mat Transparant
- Mat Zwart
- Mat Wit
- Mat Rood
- Mat Blauw
- Mat Geel
- Glosifier (extra te bestellen bij een matte kleur om deze hoogglans te maken)
- Gold Metalizer (Extra te bestellen om Goud metallic aan een matte bovenstaande kleur toe te voegen)
- Silver Metalizer (Extra te bestellen om zilver metallic aan een matte bovenstaande kleur toe te voegen)

9,5€ exclusief per bus. Op te halen in Bergschenhoek of te verzenden naar jou adres.
 
eating_a_rainbow_by_pixelatedyoshid3hiua-1.gif
Ja graag linkje please
eating_a_rainbow_by_pixelatedyoshid3hiua-1.gif


Hmmm, zonder er nog op te hebben gegoogled, :idea: zou het onder de motorkap gebruikt kunnen worden ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!