Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Werkt prima , blijft alleen niet zolang zitten.Meguiars all the way zo te zien haha.
Ben benieuwd naar de tyre gell
Die heb ik al eens gebruikt, sample besteld, top! ¡!Meguiars all the way zo te zien haha.
Ben benieuwd naar de tyre gell
Goed spul, blijft lang actief, gisteren auto gewassen met de shampoo, bij alleen al de auto natspuiten instond gelijk een gelijkmatige beading.
Bedankt voor je reactie. Is het door de shampoo of die ceramic wax van Meguairs?
iemand ervaring met ceramic guard ??
mooi spul als je de filmpjes ziet , maar mijn god wat is dat duur om te laten doen.
net wezen informeren ff 800 euries![]()
dat wel maar dan moet je hem wel eerst super strak polijsten!!Je zou zoiets zelf ook wel kunnen kunnen doen in een middagscheelt je heel wat €€€€
dat wel maar dan moet je hem wel eerst super strak polijsten!!
ik kan wel polijsten maar heb geen machine![]()
dat wel maar dan moet je hem wel eerst super strak polijsten!!
ik kan wel polijsten maar heb geen machine![]()
Prima prijs hoor, hahaiemand ervaring met ceramic guard ??
mooi spul als je de filmpjes ziet , maar mijn god wat is dat duur om te laten doen.
net wezen informeren ff 800 euries![]()
Prima prijs hoor, haha
Iemand die weet wie professioneel poetsbeurt auto kan doen in Zuid holland? Ik ben woonachtig in Delft. Met poetsbeurt bedoel ik dan wasbeurt, foaming, waxen, etc etc tegen prima prijsje
Het hoeft niet persee een bedrijf zijn maar bij iemand op z'n oprit is ook prima haha
Alvast thnx!!
PS: https://drewsmotion.nl/ lijkt me echt gaaf om keertje langs te komen hier! Maarja 2 uur rijden![]()
ik houd mijn mening voor mijHeb er nu eentje gevonden die het doet voor €500 .... klinkt een stuk beter [emoji16]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.