Zondag 5 is Pasen, neem aan dat er dan meer mensen zich zat aan 't eten zijn met eieren en chocola, dus dan blijven zaterdag de 4e of de 11e over?Als ik erbij ben (week 4-11 april) dan neem ik een vagcom mee
Zondag 5 is Pasen, neem aan dat er dan meer mensen zich zat aan 't eten zijn met eieren en chocola, dus dan blijven zaterdag de 4e of de 11e over?Als ik erbij ben (week 4-11 april) dan neem ik een vagcom mee
De parkeerplaats is gelukkig gewoon openbaar terreinHeb de directie van de Evenementenhal Hardenberg gevraagd, ze vonden het leuk idee, en waardeerden de vraag, maar voor zulke evenementen is het terrein niet beschikbaar.
helaas.
die eventuele locatie op foto is gewoon open terrein. dus dat zou nog kunnen.
de grote parkeetplaats in de bocht bedoel je?
zit een hek voor.
en s' weekend's altijd op slot.
parkeerplaats bij hal zelf willen ze dus niet hebben.
I know, ik doe dit jaar weer mee lekker naar Engelandidd.
carbagerun is tegenwoordig vanaf ermer strand (bij emmen) vanwege grote aantal deelnemers. (wegen liepen vol )
maar helaas. evenementenhal ken dus nie.
Zaterdag de 4e kan ik niet. Misschien de 11e maar graag dan z.s.m. zekerheid over deze of een andere datum.dus dan blijven zaterdag de 4e of de 11e over?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.