[poll] MyPolo kerst meet and greet locatie

Waar in Nederland?

• Noord

Stemmen: 7 13.0%
  • Oost

Stemmen: 12 22.2%
  • Zuid

Stemmen: 14 25.9%
  • West

Stemmen: 7 13.0%
  • Centraal

Stemmen: 27 50.0%

• Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot nu toe willen de meeste mensen centraal-zuid. Is maar een voorstel maar rekening houdend met de vele Nederlanders, maar toch ook enkele Belgen zou ik zeggen ergens ten hoogte van 's-Hertogensbosch ? Wat denken jullie?
Prima ook van uit het zuiden

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Volkswagen  polo 6c 
En in de buurt van Chaam/Baarle Nassau is dat niet centraal voor onze buren in België en mooie omgeving .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Volkswagen  Polo 6c 
Amersfoort wordt vaak geografisch middelpunt van Nederland genoemd, of kadastraal middelpunt, omdat de Onze Lieve Vrouwetoren het centrale punt is van de stereografische projectie van de Nederlandse topografische kaarten en van de Rijksdriehoekscoördinaten. Amersfoort was bovendien het nulpunt van de Rijksdriehoekscoördinaten, tot dat verplaatst werd rond 1970.

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
Is er al een poll voor een locatie?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bovenaan dit topic.
Huidige stand:
    1. Noord
      7 stem(men)
      19,4%
    2. Oost
      10 stem(men)
      27,8%
    3. Zuid
      9 stem(men)
      25,0%
    4. West
      5 stem(men)
      13,9%
    5. Centraal
      17 stem(men)
      47,2%

Volkswagen  Polo 6R R-Line 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!