Tijd met m'n gezin doorbrengen omdat ik die doordeweeks te weinig zie
Samen met het gezin wassen? doe ik ook met de vriendin.
Ik heb je wel door [MENTION=1561]IbifaHo[/MENTION]: 100 Photos of Hot Girls Washing Cars | Complex
Wat een "nattigheid"'Heeey hoe kom je aan de foto's van mijn ex'en?
Jij wast met het hele gezin jouw vriendin?Samen met het gezin wassen? doe ik ook met de vriendin.
Voor lange tijd 1 keer in de 2 weken. Op het moment 1 keer in de maand als het mee zit Altijd 2-emmer methode thuis op straat. Voor de winter helemaal gekleid/glaze/sealant/wax. Na de winter wil ik ook even met de machine erover met fijne polijst om de miniscule krasjes weg te poetsen en het rideltje herhalen zodat ie er weer tegenkan tot de winter Om de 2-3 maanden even was laagje bijzetten, dan is wassen ook zo gepiept.
Auto gisteren voor het laatst gewassen Was verrast dat de sierstukken bijna niet meer schoon gingen Heb hem 1 keer vaker zo lang niet gewassen en toen ging het er zo van af. Nu heb ik flink staan boenen met wat commandant om hem weer 'mooi' te krijgen. Moet eigenlijk nog een keer fijn oppoetsen met skotch doekje want het is nog steeds niet perfect naar mijn zin.
Jij wast met het hele gezin jouw vriendin?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.