inSaNo
Lid
Iets met rode auto en blauwe lampen.En dat is?
anders
anders
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iets met rode auto en blauwe lampen.En dat is?
Worden er al plannen gemaakt ?
Want heb last van hoogtevrees als ik in de polo rond rij....
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Volgens mij doet VW 15mm met sportonderstelZelf heb ik een AW Highline en voor zover ik weet zonder sportonderstel. Wat is er mis met hat standaard sportonderstel van Volkswagen? Weet iemand hoeveel lager de auto komt met de Eibach tov de VW variant?
Klopt ik heb het gevonden op de site van VW Duitsland: Sportfahrwerk, Karosserie um ca. 15 mm tiefergelegtVolgens mij doet VW 15mm met sportonderstel
@TCL heeft u toevallig nog wat voorbeeld foto's? Van zowel de ap als de eibach ?
En hoe nu verder ? Of wachten we nog een aantal weken voordat er iets geregeld kan worden ?
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Ziet er mooi uit hoor! Set voor 25mm? Je hebt origineel al 15mm sportveren op R-line, heb je die nu te koop ?Zojuist een setje veren van Eibach laten monteren door TCL. Ziet er top uit!
Blijft een super mooie auto, ook om in het echt te zien Hahahah
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.