Voorstellen Polo 1.0 Highline Business R

Hallo allemaal,

Na een aantal jaar een 3-deurs Ford Fiesta ST-line te hebben gereden was ik op zoek naar een auto met meer luxe en comfort. Meerdere proefritjes gemaakt in de Seat Ibiza FR en Polo R-line met zowel 95pk als 116pk. De 95pk versie was naar mijn mening iets te tam, dus besloten op zoek te gaan naar de 115pk versie, met het liefst een handgeschakelde bak. Nu zijn de meeste Polo's geleverd met DSG dus dat werd een lastige opgave. Het aanbod in Ibiza's met een handgeschakelde bak is groter dus twee weken terug bijna een Ibiza gekocht. Uiteindelijk de Ibiza laten staan omdat ik de Polo stiekem toch mooier en fijner vond.

Dat was maar goed ook, want afgelopen woensdag stond er opeens een handgeschakelde 116pk Polo 1.0 Highbline Business R in Limestone Grey bij de dealer om de hoek. Wat een toeval! Meteen gebeld en twee uur later zat ik al in de auto voor een proefit. Auto reed top en zag er nog heel goed uit. De Polo heeft volgens mij bijna alle opties behalve de keyless entry en start, wat ik niet zo erg vind i.v.m. diefstal. Nu gaat mijn voorkeur eigenlijk uit naar een zwarte auto en twijfelde ik in eerste instantie over de kleur. Maar man wat is Limestone Grey een mooie kleur in het echt! Vooral met de zwarte details.

Uiteindelijk besloten de Polo te kopen en ik kan hem aankomende woensdag ophalen. In de toekomst wil ik de auto nog verlagen en een setje zwarte velgen eronder zetten. Ik vind de Bonneville's persoonlijk niet zo mooi en te aanwezig op de auto. Zodra ik de auto heb zal ik eigen foto's plaatsen.
 

Bijlagen

  • Afbeelding van WhatsApp op 2024-02-23 om 10.46.22_0ff27bd9.jpg
    Afbeelding van WhatsApp op 2024-02-23 om 10.46.22_0ff27bd9.jpg
    29.4 KB · Weergaven: 50
Volkwagen  Polo AW  1.0 
Welkom en veel leesplezier, gefeliciteerd met deze AW benieuwd naar de foto's straks.
Deze velgen vindt ik dan wel weer top staan, voorlopig eerst maar lekker genieten straks.
 
Volvo  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!