Polo 1.2 TSI (leenauto)

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
Vanmorgen heb ik mijn Polo BM naar de garage gebracht. Vorige week ben ik er ook al geweest omdat ik de afgelopen twee à drie maand een schurend geluid hoorde bij het naar links insturen (had dit al voor de verlaging). Dit was alleen waarneembaar bij droog weer, als het regende hoorde je het niet. Ze dachten in eerste instantie dat de remmen (remklauwen/remschijven) smerig zouden zijn en dus schoongemaakt, zonder resultaat.
Nu denken ze dus aan de stuurinrichting, daar zitten blijkbaar schijven en daar zal de oorzaak waarschijnlijk te vinden zijn. Ze gaan de komende dagen dus hiermee aan de gang en het is gewoon garantie.
Nu heb ik een leenauto meegekregen, een zwarte Polo 1.2 TSI comfortline van Febr. 2012 en ik moet zeggen dat die lekker pittig rijdt, snel met optrekken en hij reageerd meteen op het gaspedaal. Ik ben nu helemaal gewend aan mijn BM maar wat een verschil zeg zo'n TSI, die gaat echt als de brandweer. :razz:
 
ja ik heb alleen met een TSI "MEEGEREDEN" :(

maar volgens mij knalt dat ding wel zeg...het optrekken ging in ieder geval vlotjes!! is van 1 naar 2 een heel merkbaar verschil Graafie?

Toen ik voor het eerst de Bluemotion wegreed vanuit de Volkswagen dealer...dacht ik van damn wat een slow ass optrekkracht hahaha...ik kijk er altijd van op als ik in andere auto's rijd die wel een snelle reactie hebben op de koppling + Gaspedaal.
 
@graafie, ik heb een sprintbooster op de kop kunnen tikken en ga hier ook even mee testen als ik m heb.

Wildcard gaat m ook testen om te kijken wat voor effect het heeft op een ongechipte, dus als alles idd zo positief is als de makers van sprintbooster beweren dan zou dat een oplossing kunnen zijn voor je trage gaspedaalStick Out Tongue

maar eerst even grondig testen voordat ik t iemand ga aanraden:mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
@KYC, het rijdt totaal anders dan een BM, je kunt lekker vlot wegkomen en als je bv met een gangetje van 50 of 60 in z`n vijf gas geeft reageert hij direct en zit je zo op 100.

@Flow, ik was best wel blij verrast bij de dealer dat ik deze Polo mee mocht nemen. Misschien is het wel een truc van ze om me over te halen een nieuwe Polo te nemen. :roll: :mrgreen:

@gewoonjan, ik ben benieuwd. :)
 
@Graafie

ik zat meer te denken aan een 1.2 TFSI Audi A1 ipv een polo 6R 1.2 TSI...
zo'n witte met van die zwart glanzende zijspiegels/dagbogen + zwart/grijze Audi velgen...ik weet even niet meer hoe die velgen heten...
 
@Graafie

ik zat meer te denken aan een 1.2 TFSI Audi A1 ipv een polo 6R 1.2 TSI...
zo'n witte met van die zwart glanzende zijspiegels/dagbogen + zwart/grijze Audi velgen...ik weet even niet meer hoe die velgen heten...

Dat lijkt mij ook best wel een mooie auto, zo'n Audi A1. Ik zie ze af en toe wel eens rijden en ik moet zeggen 'niks mis mee, behalve de prijs dan......:mrgreen:
 
En zonder s pakket de kont van dat wagentje;)

@KYC, je bedoelt waarschijnlijk de rotor velgen van audi?

Zou goed kunnen! ze zien er ieder geval beetje grijs achtig uit en zijn volgens mij 18 inch uitgevoerd (Stock)

ik vind hem met S-line pakket het mooiste!! ik zou hem dan ook niet nieuw kopen...lekker occasion Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!