Beetje T-roc en (iets minder) Tiguan... tsja, VW is een bepaalde weg ingeslagen met het ontwerp van hun modellengamma...dus daar moeten we maar aan wennen...
Hier ga ik niet aan wennen, dat wordt een ander model of een ander merk.....
Beetje T-roc en (iets minder) Tiguan... tsja, VW is een bepaalde weg ingeslagen met het ontwerp van hun modellengamma...dus daar moeten we maar aan wennen...
Hij valt prima facelift te maken, de chassis gaan ze niet veranderen lijkt me sterk.Ik moet wel eerlijk toegeven, dat ik de Polo AW zeker mooier vind dan de vorige modellen. Over deze facelift kan ik nog weinig zeggen, de achterkant ziet er wel goed uit, voorkant is nog geen foto van. Ben benieuwd naar de officiële foto’s en wanneer de Polo bij de dealer staat! Zal dan eens voor een bezichtiging en inruilvoorstel langsgaan
Polo AW is een wannabe golf. De 6r/6c is authentiek als je het mij vraagt. AW heeft identiteitsproblemenIk moet wel eerlijk toegeven, dat ik de Polo AW zeker mooier vind dan de vorige modellen. Over deze facelift kan ik nog weinig zeggen, de achterkant ziet er wel goed uit, voorkant is nog geen foto van. Ben benieuwd naar de officiële foto’s en wanneer de Polo bij de dealer staat! Zal dan eens voor een bezichtiging en inruilvoorstel langsgaan
Volgens mij bepaald Volkswagen wat een Polo is of niet, wij kunnen het alleen maar mooi vinden of juist niet.
Ziet er mooi en sportief uit!
Mmmm... net als toen Audi ineens een A3 sedan op de markt presenteerde??? Ik wacht af en spaar nog even door...
Hele tijd geleden ergens gelezen dat dit het nieuwe model zou moeten worden (geen facelift dus).Waar heb je dit gelezen? Je zegt 2022? Maar de facelift staat toch gepland voor zomer 2021?
Moet eerlijk toegeven; mooie Polo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.