Polo 2021 facelift

Ik had hier een snel photoshopje van gemaakt, zie afbeelding. Ik denk dat dit de halogeen achterlichten zijn. Qua licht doen ze denken aan de golf 7,5 halogeen achterlichten namelijk. Motorkap lijkt van voren ook wat lager.. mooi? Meh..

Bijlagen

• 452F4B42-925F-405F-A78F-A84FB2F4095E.png
    452F4B42-925F-405F-A78F-A84FB2F4095E.png
    236.9 KB · Weergaven: 46
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
Ik moet wel eerlijk toegeven, dat ik de Polo AW zeker mooier vind dan de vorige modellen. Over deze facelift kan ik nog weinig zeggen, de achterkant ziet er wel goed uit, voorkant is nog geen foto van. Ben benieuwd naar de officiële foto’s en wanneer de Polo bij de dealer staat! Zal dan eens voor een bezichtiging en inruilvoorstel langsgaan :)

VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
Ik moet wel eerlijk toegeven, dat ik de Polo AW zeker mooier vind dan de vorige modellen. Over deze facelift kan ik nog weinig zeggen, de achterkant ziet er wel goed uit, voorkant is nog geen foto van. Ben benieuwd naar de officiële foto’s en wanneer de Polo bij de dealer staat! Zal dan eens voor een bezichtiging en inruilvoorstel langsgaan :)
Hij valt prima facelift te maken, de chassis gaan ze niet veranderen lijkt me sterk.

Volkswagen  Polo  - 
Polo AW is een wannabe golf. De 6r/6c is authentiek als je het mij vraagt. AW heeft identiteitsproblemen

Polo  6c  Verkocht 
Waar heb je dit gelezen? Je zegt 2022? Maar de facelift staat toch gepland voor zomer 2021?

Moet eerlijk toegeven; mooie Polo
Hele tijd geleden ergens gelezen dat dit het nieuwe model zou moeten worden (geen facelift dus).
De vraag is of het klopt dat ie al in 2022 komt, ik vind dat vrij snel als de facelift in 2021 pas op de markt komt. We gaan het zien...

Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!