Polo 6c 1.0 TSI

SteefaaanSTB

Bekend lid
Hee hallo,

Graag wil ik mijn nieuwe auto voorstellen aan jullie fans!

Zoals vele van jullie weten rijd ik nu in een R32 en is de keuze terug naar een Polo een lastige geweest.
Vandaag is de knoop doorgehakt! Het gaat hem toch worden!

Het gaat om een Polo 6c 1.0 TSI Bluemotion GP Edition model. Voorraad model bij een VW dealer en over 2 weken mag ik hem ophalen!

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    135.1 KB · Weergaven: 213
  • image.jpeg
    image.jpeg
    126.2 KB · Weergaven: 195
Volkswagen  Polo 6C 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
Mooie auto mooie kleur
Maar ff vraagje is dat geen 6r, andere achterbumper dan 6c dacht ik en volgens mij ook voorkant iets anders dan die van mij ?

Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue 
Aan de onder grill te zien lijkt het mij ook een 6r, Maar als ik naar de achterlichten kijk zeg ik weer 6c :p
Kan me natuurlijk vergissen :mrgreen:

Volkswagen polo  Aw 
Als je naar binnen kijk zie je dat de omlijsting bij de luchtroosters zilver is oftewel cortina zilver oftewel het is een 6c.

De buitenkant verschilt weinig / niet van de 6R omdat hier de 1.0 TSI motor inzit. VW monteert de bluemotion bumpers bij de 1.0 TSI en die zijn niet veranderd bij de 6C ten op zichtte van de 6R

Volkswagen  Polo 6C Highline 
Leuk om te zien dat je al zo snel weer terug bij polo bent.
Ik had er in een grijs verleden een jaar Subaru impreza gtt tussen ziten.
Polo Virus is niet te bestrijden. :p

Volkswagen  Polo AW GTI 
ik moet zeggen dat ik pas met zo,n polo heb gereden en aangenaam verast was wat een fijn motor(tje) is dit zeg
lekker pittig en ook nog behoorlijk zuinig in verbruik vermoed ik
veel plezier er mee
grt donna

Mooie kleur!! Ben benieuwd naar de rij-ervaring met zo'n 1.0 motor?Heb je nog plannen voor deze Polo?

Volkswagen  Polo 6R 
Even een foto ter verduidelijking!
Geen 6r maar inderdaad een 6c.

Zal vanavond even een lijst maken met dingen die ik wil gaan veranderen/upgrade!

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    106.6 KB · Weergaven: 59
Volkswagen  Polo 6C 
Ja op de sticker staat 6C
Vreemd als ik de linker portier open doe
Zie ik op de zware sticker die op de B stijl zit 6R staan

Volkswagen  Polo 6 C R-Line 
Aan de onder grill te zien lijkt het mij ook een 6r, Maar als ik naar de achterlichten kijk zeg ik weer 6c :p
Kan me natuurlijk vergissen :mrgreen:

Precies, dit zijn 6C achterlichten. die hebben een rechthoekige reflector , terwijl de 6R een reflector halfmaan-vormig hebben.

Volkswagen  Polo 6C GTI 
Misschien kunnen mensen met een 6C sticker in de kofferbak ook eens kijken wat er op de B stijl sticker staat.
Ben benieuwd.

Volkswagen  Polo 6 C R-Line 
Kofferbak 6c sticker ,

B sticker 6R en chasiz nummer ,

Komt gewoon omdat het een 6R is maar wij gefacelift moddelen hebben heet t de 6c.

Volkswagen  Beetle 5C(2012) 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!