Smets
Actief lid
Ik gok een 22350€nou ben ik wel eens benieuwd wat zo'n nieuwe 6c blue GT in Belgie kost. Zijn er Belgische member die eens kunnen kijken wat die bij jullie kost. eventueel ook de normale 6c !? B.v.D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik gok een 22350€nou ben ik wel eens benieuwd wat zo'n nieuwe 6c blue GT in Belgie kost. Zijn er Belgische member die eens kunnen kijken wat die bij jullie kost. eventueel ook de normale 6c !? B.v.D
Is dat niet omdat dit het MF sportstuur is?Valt me op dat de gewone 6C heel ander stuur heeft, die heeft met hoogglans zwart en deze niet.
En daarom rij ik met een R-line voorbumper en GTI achterbumper....R-line heeft een andere achterbumper. Vind ik niet mooi.
Is dat niet omdat dit het MF sportstuur is?
Klopt, alleen een verkoper die het pand net verliet kon mij wat info geven. De rest had geen idee wat het was haha. Ik helemaal enthousiast daar..Dat kan hoor, de dealer zei dat ze allemaal hoogglas waren. Maar ze weten altijd maar de helft.
Geniaal inderdaad. Zo ervaar ik het ook vaak in garages. Als enthousiasteling weet je dan nog meer dan een verkoper. Best vreemd..Zo heb ik die knakker gisteren moeten overtuigen dat de nieuwe 1.4 TDI een 3-cilinder is, hij dacht het zeker te weten dat het een 4-cilinder is. Dus toen hebben we voor 1000 euro korting om gewed dat het een 3-cilinder is en bleek uiteraard een 3-cilinder
En daarom rij ik met een R-line voorbumper en GTI achterbumper....
Klopt, dat is het MF sportstuur van VAG. De Golf7 GTI stuur is ook zo, maar dan met GTI inprint en rode stiksels.Is dat niet omdat dit het MF sportstuur is?
En daarom rij ik met een R-line voorbumper en GTI achterbumper....
Ahh, ik zie nu pas het verschil. Jammer dat de GTI/BlueGT bumper een inham heeft voor 2 uitlaatpijpjes.En ik ook
Kan op gelost worden met een mooie uitlaatsierstuk, zie Mijn Garage..Ahh, ik zie nu pas het verschil. Jammer dat de GTI/BlueGT bumper een inham heeft voor 2 uitlaatpijpjes.
Nice nice! Ik wacht wel even tot de nieuwe GTI / BlueGT bumpertje te koop is. Zal wel leuk staan met de nieuwe 6c voorbumper.Kan op gelost worden met een mooie uitlaatsierstuk, zie Mijn Garage..
De achterbumper van de nieuwe BlueGT is identiek aan zijn voorganger en dus ook aan de oude GTI bumper.Nice nice! Ik wacht wel even tot de nieuwe GTI / BlueGT bumpertje te koop is. Zal wel leuk staan met de nieuwe 6c voorbumper.
We gaan waarschijnlijk vandaag een nieuwe bestellen voor m'n moeder
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.