Rainesh, bedankt voor je respond!Je hebt idd een nieuw setje nodig met SVM code, deze moet online ingeleerd worden. Zodra het eenmaal gedaan is, dan kun je los gaan met je stuur/knopjes/hendel etc.
Klopt. Het is beetje een karaktereigenschap denk ik. Ik ben opgevoed om het leven zelf aan te kunnen en zo min mogelijk afhankelijk te zijn van andere. Maar dit technisch gedeelte ... tjah, als ik dan toch ergens tegen aan loop of als ik vast zit kan ik het natuurlijk wel vragen maar dan voelt het alsof ik mensen aan het storen ben, heel raar. Maar bedankt! Het is uiteindelijk elkaar helpen inderdaad.Je hoeft je niet te verontschuldigen, daar is een forum voor
Daarom zitten ze op dit forum, toch?!@iichel @Rainesh
Sorry dat ik jullie tag.
Jullie hebben natuurlijk ook zat betere dingen te doen dan steeds hier de "support desk" uit te hangen dus kan het zeker wel begrijpen. Maar toch zou ik zeer blij worden als ik een bevestiging/comment zou kunnen krijgen op deze paar vraagjes die ik heb hierboven.
Nogmaals bedankt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.