Polo 6c full led

Dragonzzz

Bekend lid
Weet iemand wanneer de full led uitkomt?
koplamp.jpg

En bij het bekijken van de facelift gallery he, zag ik dat de oude Xenon + led koplampen op de bluegt 6c zit:
volkswagen-polo-2014-028.jpg

Wel een beetje raar dat ze niet de full led op de blueGT zetten

Volgens mijn dealer (ten tijde van aankoop van mijn 6C, mei dit jaar) komt full led in het najaar, naar verwachting oktober november.
Vreemd genoeg in Duitsland al wel te bestellen (origineel OEM) maar tjing, tjing ... zowat 1000 euries, excl. inbouw en herprogramering van de BCM.

Dat wordt dus even doorsparen voor de full led. incl inbouw enzo kom je wel op 1500-2000 denk ik.

Weet je of de mistlampen + DRL ook ledjes gaan krijgen? Kop + achterlampen + mistlampen + DRL allemaal in led zou wel vet staan denk ik.
Wordt wel een duur geintje gok ik.

Origineel OEM niet volgens mij, maar d'r zal best iets zijn als aftermarket.
Voorlopig laat ik het in elk geval nog even zo als het nu is.
Maar goed, mocht iemand een betaalbaar alternatief vinden ... dan kan ik dat besluit altijd nog eens heroverwegen :-)

Minimaal, als t niet weer word uitgesteld. De Xenon optie op de 6C BM is ook verzet naar die tijd ipv dat hij nu bestelbaar was.

Kennis van me zit hier namelijk op te wachten. Vandaar dat ik het erg close volg. Als ik meer weet, zal ik t meteen posten ;)

Voor mistlampen zou ik halogeen aanraden, ik heb zelf LED erin gehad en ik was niet zo tevreden over de lichtopbrengst (te wit, weinig zicht).
DRLs had ik wel LED, dat is prima. Kan je de set van Xenonlamp.nl wel aanraden, 35W. (ondanks dat ze te koop staan ben ik er tevreden over :p )

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!