Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is je dat niet opgevallen tijdens de testrit of toen je hem voor het eerst bekeek? Een foto vanaf de achterbank, gemaakt over de hoofdsteun van de bestuurdersstoel zou helpen. Bij mij zit het stuur in ieder geval niet zo ver naar rechts, alleen heb ik een 6R.. Dus zou niet weten hoe dat bij een 6C hoort te zitten, maar dit lijkt me niet goed!
Kan jij een pic maken van de hoofdsteun? En zijkant zoals mijn foto,s? Kan ik een beetje vergelijken. Ik zal morgen in de volle daglicht een paar pics maken.Ik heb net even in de 6C gekeken, maar de stoel zit ten opzichte van het stuur er wel recht voor. De mat zit er wel iets scheef in.
Ik bedoel vanaf de hoofdsteun.Kan jij een pic maken van de hoofdsteun? En zijkant zoals mijn foto,s? Kan ik een beetje vergelijken. Ik zal morgen in de volle daglicht een paar pics maken.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.