Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion Comfortline 5-drs 08-2011 - Leer, Xenon, LED, alle opties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Polo liefhebbers,

Ik heb besloten mijn Polo Bluemotion te koop te zetten, omdat ik iets anders op het oog heb. Ik heb hem nu bijna twee jaar in bezit en toendertijd net een jaar oud gekocht bij VW Van Tilburg-Bastianen in Breda.

Hierbij wat gegevens van mijn Polo en wat foto's. Voor meer informatie of foto's kan je mij een email sturen (mwvanson@hotmail.com)

VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion Comfortline 5-deurs
Bouwjaar: 04-08-2011
KM-stand: 86.250
APK: 04-08-2014 (wordt vernieuwd voor verkoop)

Kleur: Candy White (dak en buitenspiegels zijn zwart glanzend gewrapped)

Opties:

Zwart leren bekleding met witte stiksels

Originele VW Bi-Xenon verlichting met LED dagrijverlichting (professioneel laten inbouwen bij VasTechnics Zeist)

Automatische airconditioning (Climatronic)

Winter Pakket (stoelverwarming, verwarmde ruitensproeiers)

Licht en Zicht Pakket (Koplampsproeiers, automatisch dimmende binnenspiegel, regensensor)

Executive Plus Pakket (RNS 310 navigatiesysteem, Bluetooth telefoon / audio streaming)

Origineel alarm
Multifunctioneel stuurwiel
Parkeersensoren achter met optische weergave op navigatiesysteem
Electrische ramen voor en achter
16" origineel VW Syenit velgen met Continental ContiPremiumContact 2 banden (215/45/R16)
Cruise Control
Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Airbag passagier uitschakelbaar
Start/stop systeem
Lederen stuurwiel
Boordcomputer
Middenarmsteun
Bandenspanning controle systeem
Twee klapsleutels
Getinte ramen achter 60% (origineel)
MDI (Multimedia aansluitng met iPhone 4 en 5 kabels)
Rubberen vloermatten

De Polo heeft nog verlengde fabrieksgarantie tot 4 augustus 2014. Dit kan weer met een jaar worden verlengd (in overleg).

Op 28 juli a.s. krijgt de Polo de 90.000km beurt incl. APK en airco reiniging- en onderhoudsbeurt bij de VW dealer Century in Groningen.

De Polo is in een zeer nette staat, heeft geen schade gehad en heeft geen zichtbare beschadigingen of deukjes (slecht een paar kleine steenslag-putjes op de bumper/motorkap) en ook het leren interieur is als nieuw. Er is nooit in gerookt.

Alles werkt, alles is in nieuwstaat!

De Polo staat altijd binnen geparkeerd en is volgens voorschrift bij de VW dealer onderhouden. Onderhoudsboekje aanwezig en volledig ingevuld.

Op dit moment is er een mooier en uitgebreider RNS 510 DVD navigatiesysteem ingebouwd (bouwjaar 2014, R-versie).
Origineel is de Polo geleverd met een RNS 310 navigatiesysteem, dat ik ook nog heb en weer geinstalleerd kan worden bij verkoop. Voor het nieuwe RNS 510 systeem geldt een meerprijs van €750.

Eventueel tegen meerprijs 15" lichtmetalen wielen (imitatie VW Boavista design) met vrijwel nieuwe Bridgestone winterbanden.

Vraagprijs: € 12.950

Tevens te vinden op Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m828302761

De LEDjes lijken het op de foto's niet allemaal te doen, maar ze werken wel allemaal. Met de iPhone lukte het me niet om ze goed te fotograferen.


Groet, Martijn
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    362.8 KB · Weergaven: 15
  • image.jpg
    image.jpg
    396.6 KB · Weergaven: 15
  • image.jpg
    image.jpg
    383.2 KB · Weergaven: 13
  • image.jpg
    image.jpg
    391.1 KB · Weergaven: 11
  • image.jpg
    image.jpg
    344 KB · Weergaven: 14
  • image.jpg
    image.jpg
    304.7 KB · Weergaven: 12
  • image.jpg
    image.jpg
    333.4 KB · Weergaven: 11
  • image.jpg
    image.jpg
    414.8 KB · Weergaven: 14
  • image.jpg
    image.jpg
    271.1 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!