Voorstellen Polo 6r 1.2 TDI BM

Hallo allemaal,

Mijn naam is Kevin, 25 jaar jong, kom uit het mooie Groningen en sinds 2 weken in bezit van een Polo 1.2 TDI BlueMotion uit 2011 in de kleur Candy white. Eerder reed ik altijd in Peugeots 106, hier heb ik dan ook al 5 van gehad in alle mogelijke uitvoeringen. Sinds dat ik verhuisd ben en nu dagelijks 120KM rij voor woon-werk ben ik eens gaan kijken voor een degelijk en comfortabel dieseltje en uitgekomen bij de naar mijn mening prachtige en tijdloze polo 6R.

Inmiddels haast 2000 kilometer achter de rug en ik heb alleen maar goede woorden over voor de auto, zo’n fijne auto voor de lange afstanden, heerlijk zuinig en super comfortabel. Het enige puntje wat ik heb ontdekt is de zoemende brandstofpomp, maar eigenlijks ben ik hier al aan gewend en na een paar minuten onderweg te zijn heb ik het niet meer door. Toch ben ik benieuwd of hier inmiddels een oplossing voor is, ik heb het forum al doorgespit maar alleen Posts van rond 2012 kunnen vinden. Mocht iemand iets weten, let me know!

Ik zal hier redelijk actief zijn aangezien ik nog het een en ander wil veranderen aan de auto, geen grote dingen maar gewoon kleine aanpassingen om de ervaring onderweg nog wat fijner te maken als dat het al is.

ik zal vast en zeker nog wel van me laten horen, het VAG concern is redelijk nieuw voor mij, maar ik denk dat het me prima zal bevallen!

Groeten Kevin.
 

Bijlagen

  • IMG_4702.jpeg
    IMG_4702.jpeg
    2.2 MB · Weergaven: 19
  • IMG_4703.jpeg
    IMG_4703.jpeg
    3 MB · Weergaven: 19
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: H11
Hallo allemaal,

Mijn naam is Kevin, 25 jaar jong,

[...]

Het enige puntje wat ik heb ontdekt is de zoemende brandstofpomp, maar eigenlijks ben ik hier al aan gewend en na een paar minuten onderweg te zijn heb ik het niet meer door. [...]
Ik had hiervoor een 2011 Bluemotion en deze had last van hetzelfde euvel. Ook na vervanging van de brandstofpomp met een gereviseerde. De oplossing is je garage vragen extra isolatie onder de achterbank aan te brengen. Of uiteraard zelf doen als je handig bent... Ik heb het laten doen dus ik kan niet zeggen welk materiaal het beste is, maar het geluid was daarna nagenoeg weg. Hoewel je het altijd een klein beetje blijft horen. Maar isolatie scheelde bij mij een hoop.

Veel plezier met de wagen! Ik heb circa 80.000 in de mijne gelopen en ze heeft me nooit laten staan. Onlangs weggedaan op circa 150K.

Daarnaast welkom!! Ik ben ook nieuw en dit is mijn 1e berichtje :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Kev1nS
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!