HJV
Bekend lid
Als het inclusief montage is wel. De dempers zullen daar nog apart bijkomen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit komt overeen met de totaalprijs die ik heb betaald.ebay.de heb ik 299 eu betaald voor een set dempers en veren. Dan moet je nog de montage en uitlijning berekenen, misschien 150-200 eu???
Je gaat in ieder geval geen spijt krijgen van zo'n set. Erg comfortabel en optisch goed, wil je lager moet je op zoek naar iets anders inderdaad...
Maar euh... welkom en nette Polo al
ebay.de heb ik 299 eu betaald voor een set dempers en veren. Dan moet je nog de montage en uitlijning berekenen, misschien 150-200 eu???
Je gaat in ieder geval geen spijt krijgen van zo'n set. Erg comfortabel en optisch goed, wil je lager moet je op zoek naar iets anders inderdaad...
Maar euh... welkom en nette Polo al
Net zoals Herby haha (moet hem niet in één keer te veel verwennen hè)Ziet er strak uit, wat ook erg goed staat zijn een setje 6c achterlampen,
Ik hoor de bumper praten lol...
Bedankt, ben er zelf ook erg blij mee!Mooie update, heb ze zelf ook erin en ook tijdens de M&G hehe. Wat zijn de maten van de cross velgen, zijn echt super mooie wielen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.