sambir
Actief lid
ben al een tijdje lid echter heb ik me nooit voorgesteld
. Dus bij deze.
Ik ben Emrah en na 2 Polo 6R GTI's als lease wagen gehad te hebben heb ik voor mezelf een Polo 1.6 TDI BM BJ 09 Highline aangeschaft.
KM stand bij aanschaf 100k.
Opties:
Highline, licht en zicht, winterpakket, navigatie, climatronic, stoelverwarming, koplamp sproeiers...
Kleur: Zwart
Veranderingen:
LED Xenon OEM ingebouwd moet nog het één en ander aan gebeuren, doet niet echt alles wat het moet doen.
LED Achteruit verlichting en LED Kenteken.
RNS 315 ingebouwd ipv 310. Ook hier moet de MDI denk ik met vcds aangemeld worden (iemand?)
Dashboard roosters vervangen naar Highline hoogglans grijs.
Op maat gechipt bij Unlimited Tuning in Amersfoort van 75pk naar 140pk en 300NM.
Nog te doen:
GTI achterbumper met sierstuk (als ik er één voor een koopje vind)
GTD Front grill/Highline
highline ondergrill
Foto's:

Ik ben Emrah en na 2 Polo 6R GTI's als lease wagen gehad te hebben heb ik voor mezelf een Polo 1.6 TDI BM BJ 09 Highline aangeschaft.
KM stand bij aanschaf 100k.
Opties:
Highline, licht en zicht, winterpakket, navigatie, climatronic, stoelverwarming, koplamp sproeiers...
Kleur: Zwart
Veranderingen:
LED Xenon OEM ingebouwd moet nog het één en ander aan gebeuren, doet niet echt alles wat het moet doen.
LED Achteruit verlichting en LED Kenteken.
RNS 315 ingebouwd ipv 310. Ook hier moet de MDI denk ik met vcds aangemeld worden (iemand?)
Dashboard roosters vervangen naar Highline hoogglans grijs.
Op maat gechipt bij Unlimited Tuning in Amersfoort van 75pk naar 140pk en 300NM.
Nog te doen:
GTI achterbumper met sierstuk (als ik er één voor een koopje vind)
GTD Front grill/Highline
highline ondergrill
Foto's: