Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij zult toch sneller bij Bas zijn dan bij mij denk ik?fijn zo een in de buurt
groeten ger
Meermaals geprobeerd maar het wil niet werken for some reason. Sleutel uit contact en dan seinen of van contact, seinen en dan sleutel eruit?Comming home activeert alleen als je seint met grootlicht![]()
Ik had eigenlijk gehoopt om geen kabels door te hoeven knippen, sta daar niet echt om te springen zeg maar.
Daar kunnen we wat mee! Mooi gevondenBen zelf ook bezig met het monteren van voetverlichting, en wil liever ook geen draden doorknippen. Heb de spullen bij Kufatec vandaan, en de kabels zijn inderdaad te kort om bij de A-stijl te komen laat staan bij de unit in de hemel.
In de hanleiding zeggen ze dat je de + kunt pakken van de BCM stekker A pin 65. Heb met de nodige moeite de BCM en stekker A kunnen vinden, maar daar dan loopt het een beetje dood :-( Geen idee hoe ik die stekker los moet maken![]()
Klopt ja. Deze zit op een dusdanige plek en positie dat het loshalen van die kap volgens mij niet echt gaat helpen: het is namelijk een platte kast die rechtop staat, en de stekkers zitten op de voorkant.BCM is toch dat kastje wat helemaal aan de voorkant zit bij de pedalen hè? In m'n zoektocht zojuist las ik dat je de onderste kap onder de zekeringenkast zeg maar, los kunt maken, misschien krijg je hierdoor meer ruimte om het eea te checken / aan te sluiten?
In de Polo 6R hoef je niets te coderen, daar staat het standaard al aan.Ik las verder wel dat nog het eea in VCDS geactiveerd moest worden (dacht dat het bij een Passat was), zal even zoeken of ik het terug kan vinden.
Zo'n "mooie" afdekplaat zit er niet in de Polo, dat scheeltwat betreft die kap was dus ook bij een Passat, geen idee hoeveel het verschilt met een Polo maar misschien kun jij er iets mee?
Liever het origineel dan Google Translate, zie ik. Mijn hemel, dat kun je toch geen Nederlands meer noemen :shock::twisted:Mijn Duits, zelfs met Google translate is niet goed genoeg helaas...
Goed,Ben zelf ook bezig met het monteren van voetverlichting, en wil liever ook geen draden doorknippen. Heb de spullen bij Kufatec vandaan, en de kabels zijn inderdaad te kort om bij de A-stijl te komen laat staan bij de unit in de hemel.
In de hanleiding zeggen ze dat je de + kunt pakken van de BCM stekker A pin 65. Heb met de nodige moeite de BCM en stekker A kunnen vinden, maar daar dan loopt het een beetje dood :-( Geen idee hoe ik die stekker los moet maken![]()
Gewoon op een schroef tegen het chassis aan draaien bedoel jij?die zijn er toch zat daar onder
groeten ger
Gewoon op een schroef tegen het chassis aan draaien bedoel jij?
Haha, ja ik moet hem echt eens grondig gaan poetsen! Overigens woensdag nog de matten schoon gemaakt, veel heeft het niet geholpenziet er goed uit zo maar de volgende keer eerst stofzuigen
groeten ger
aangezien ik en (deMercer) al een week op zoek waren naar waar de originele voetverlichting aangesloten moest worden en dit geen succes bleek te zijn (tot dusver) ben ik over gegaan op plan B.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.