Voorstellen Polo 6R | 2010 | zilver

Hallo allemaal,

Mijn naam is Daniël en ben sinds juli 2021 eigenaar van een Polo 6r uit 2010. Ik kocht ‘m met 137.000 km op de teller en nu, bijna twee jaar later, heeft-ie 180.000 km gelopen. Ik heb nooit echt een passie gehad voor auto’s, maar dit is enigszins veranderd na de aanschaf van deze Polo, wat tevens mijn eerste auto is. Vanaf dat moment heb ik geprobeerd om de auto wat meer naar m’n zin te maken en beleef hier veel lol aan.

Dit zijn de verrichte aanpassingen:
  • Armsteun
  • Brodit telefoonhouder (te koop)
  • Velgen: RC Design RC29 Antraciet 17”
  • Wind deflectors
  • Achterlampen
  • Naafstickers + blanco naafdoppen
  • Blinderen ruiten 20%
  • Trommelremmen zwart geverfd
  • Remklauw rood geverfd
  • GTI-stuur
  • Enkele OBD-functies
  • Zwart VW-logo
  • Polo 6C pook
  • RCD330

In de zomer van 2022 ben ik met de auto naar Oostenrijk en Kroatië gereden en tijdje geleden naar Denemarken.

Bij vragen of interesse voor de Brodit-telefoonhouder, stuur gerust een bericht.
 

Bijlagen

  • IMG_3686.jpeg
    IMG_3686.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 63
  • IMG_2867.jpeg
    IMG_2867.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 64
  • IMG_2600.jpeg
    IMG_2600.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 60
  • IMG_2891.jpeg
    IMG_2891.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 69
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Vir en Thomaskol
Welkom!
Leuke Polo. Ben alleen wel bang dat je auto binnenkort op blokjes staat, want je velgen vind ik erg mooi! Stick Out Tongue
Veel leesplezier en nog veel veilige km's gewenst! :cool:
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!