Polo 6r dagrijverlichting led

Beste mensen,
ik heb vandaag mijn normale dagrijverlichting lampjes vervangen door canbus ba15s ledjes.
maar ze doen het niet, en wanneer ik de oude lampjes er weer in doe doen ze het ook niet.
kan iemand mij hier aub mee helpen

Alvast bedankt
 
WAAROM deactiveert de BCM je DRL eigenlijk.?
Als er iets mis is en het zekeringetje klapt er uit, dan is dat toch voldoende.?
Als je n.l. meteen weer een ander zekeringetje erin zit, en de fout bestaat nog steeds, klapt de zekering er weer gewoon uit...

Werkt bij mij thuis op het 220-net ook zo: Daar heb ik geen BCM

Of denk ik nu te simpel.? (Ik ben nog van vóór de Golf 1, zeg maar een Kever Ovaaltje :mrgreen: )
 
als je kortsluiting maakt brand de zekering door en kun je een storing krijgen
vervang je de zekering dan blijft alleen de melding staan maar de zekering brand niet meer door ( of je moet de kortsluiting niet hebben opgelost )

groeten ger
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VAGCOM en VCDS is software waarmee je onder andere allerlei zaken in de auto kunt instellen en wijzigen. Want de BCM heeft naar alle waarschijnlijkheid de DRL uitgezet, en met VAGCOM (dealer) of VCDS (diverse myPolo-ers) kun je de DRL weer aanzetten.

Zie anders ook even je instructieboekje. Daarin staat dat na het verwijderen van de zekering van de DRL je bij de "erkende VW reparateur" langs moet om de DRL weer in te schakelen.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!